گرانترين پنت هاوس هاي تهران

mehdipesse

کاربر حرفه ای
کاربر ممتاز
گشتی در پنت هاوس‌های معروف تهران نشان می‌دهد که هم اکنون در معروف‌ترین برجها، پنت هاوس‌ها با متری 14 میلیون تومان به فروش می‌رسند.

به گزارش مهر، در میان رکود خرید و فروش مسکن و اجاره‌های سرسام آور، واحدهای مسکونی هم در شهر تهران وجود دارند که دغدغه آنها قیمت نیست بلکه امکاناتی است که به واسطه آن باید بهای بیشتری برای خرید یا اجاره واحدهای مسکونی پرداخته شود.

در میان واحدهای مسکونی در این برجها، پنت هاوس‌ها از همان ابتدای ساخت، توسط برخی از افراد پیش خرید می‌شود و در واقع یک پنت هاوس در برج‌های مشهور تهران فقط به افراد معروف فروخته یا اجاره داده می شود؛ از برخی شخصیتها گرفته تا تاجران مشهور شهر که در این پنت هاوسها زندگی می‌کنند.

یکی از مشاوران املاک در شمال تهران در خصوص گران قیمت ترین پنت هاوس‌های تهران می گوید: برج تندیس در نیاوران، برج الهیه، برج دوقلوی تهران، چناران پارک و رز گاردن از معروف ترین و گران ترین برجهای تهران هستند و پنت هاوس‌های آنها با گران ترین قیمت به فروش می رسند.

وی افزایش 3 تا 4 درصدی قیمت هر واحد مسکونی براساس طبقه را عامل دیگر در تعیین قیمتها عنوان می کند و می افزاید: طبقه های بالای برج به دلیل اینکه مشرف به ساختمانهای دیگر نیست، گران تر از طبقات پایین به فروش می رسد و با متراژ بالاتر 3 تا 6 درصد هم گران تر می شود.

این مشاور املاک ادامه می دهد: قیمت هر متر مربع واحد مسکونی در این برجها از 7 میلیون تومان آغاز می شود و گران ترین معامله ای که تاکنون انجام گرفته برای یک پنت هاوس و با قیمت هر متر مربع 14 میلیون تومان بوده است.
 

fire dragon

عضو جدید
کاربر ممتاز
هر کی میخواد ببینه یا عکس بگیره هماهنگ کنه
بیاد خونه امون
فقط دست خالی نیاد
همه اتون با هم هم میتونید بیایید جا هست
 

mehdipesse

کاربر حرفه ای
کاربر ممتاز
هر کی میخواد ببینه یا عکس بگیره هماهنگ کنه
بیاد خونه امون
فقط دست خالی نیاد
همه اتون با هم هم میتونید بیایید جا هست
دست خالي نيايم يعني با چي بيايم؟
يه جعبه شيريني كافيه؟:que::confused::surprised:
 
بالا