از وقت های مرده خود استفاده کنید! معرفی یک نرم افزار جالب+ آموزش فعالسازی

torpheh

عضو جدید
سلام دوستان، اخیرا به نرم افزاری به اسم تخته بولتن برخوردم که بسیار برام جالب بود.
در این نرم افزار که کاملا فارسی هست شما در وقت های مرده خودتون بصورت آفلاین پیام های آموزشی و آگهی می خونید و آخر ماه به ازای هر پیام مبلغی رو به شماره حسابی که داخل نرم افزار وارد می کنید واریز می کنن.
ایده این نرم افزار بسیار جالبه و موضوع اون کاملا با تبلیغات کلیکی و ... تفاوت داره.در این نرم افزار تعداد کاراکتر های هر پیام تقسیم بر متوسط سرعت مطالعه چشم انسان میشه و به هر پیامی تایمی اختصاص داده میشه و تا زمانی که شما اون تایم رو روی پیام طی نکنی پیام خونده شده حساب نمیشه.همچنین می تونید علاقه مندی ها و مشخصاتی رو هم مثل رشته تحصیلی و سن به دلخواه وارد کنید تا پیام های نا مربوط به شما ارسال نشه.
برای دانلود باید به سایت نرم افزار برید:tb1.jpg
www.booltanboard.com
داخل سایت فایل راهنمایی هم برای روش نصب و فعالسازی و مبالغ پرداختی هست با این حال در پست های بعدی سعی می کنم از گوشیم اسکرین شات بگیرم براتون یه آموزشی خودم بذارم.
نکته خوبش اینه که شما یکبار در روز وصل میشی و پیام ها دانلود میشه و توی روز،توی مترو و ... بصورت آفلاین پیام ها رو می خونی و دفعه بعد که متصل بشی مبالغ و امتیازات محاسبه میشه
 

torpheh

عضو جدید
دوستان قبل از هر چیز عرض کنم که داخل نرم افزار قسمتی هست که نام کاربری معرف رو وارد می کنید و هم به معرف هم به شما 5 امتیاز داده میشه.
نام کاربری بنده torpheh1 هست. دی:

برای فعالسازی نرم افزار بعد از نصب یک نام کاربری دلخواه و کلمه عبور دلخواه و ایمیلتون رو وارد میکنید(ترجیحا با وای فای و اینترنت پرسرعت ثبت نام کنید و از ایمیل gmail استفاده کنید)
بعد یک کد فعالسازی خود به خود برای شما ارسال میشه.کهبا وارد کردن اون و نام کاربری و کلمه عبور وارد محیط نرم افزار میشید.
به ازای هر روز عضویت 1 امتیاز، هر صد پیام1 امتیاز و معرفی هر کاربر 5 امتیاز دریافت می کنید.
 

Similar threads

بالا