[ برج ]هرمیتاژ پلازا

ox_man_2007

عضو جدید
هرمیتاژ پلازا هرمیتاژ پلازا، پروژه ای تکمیلی از دو برج به ارتفاع 323 متر می باشد که در پاریس و با طرح معمار برجسته، نورمن فاستر و همکاران در شهر پاریس در حال اجرا است.
هرمیتاژ پلازا، پروژه ای تکمیلی از دو برج به ارتفاع 323 متر می باشد که در پاریس و با طرح معمار برجسته، نورمن فاستر و همکاران در شهر پاریس در حال اجرا است. این پروژه شامل هتل، رستوران، مرکز خرید، کافی شاپ، مرکز سلامت، آپارتمان های پانورامیک، مجتمع اداری و یک میدان عمومی آفتاب گیر است.

این پروژه در آینده به نمادی برای شهر پاریس تبدیل خواهد شد و بلندترین برج های چندمنظوره در اروپای غربی خواهد بود.
این دو برج با تشکیل دو مثلث به هم پیوسته در پلان، در طبقه همکف روبروی یکدیگر قرار گرفته اند. با افزایش ارتفاع، برج ها تغییر شکل داده و به سمت خارج متمایل شده اند.



این چرخش باعث میشود تا از تمامی نقاط پاریس این ساختمان با نمای زیبا قابل مشاهده باشد. نورمن فاستر، پروژه مذکور را اینگونه تفسیر کرده است: هرمیتاژ پلازا یک اجتماع 24 ساعته ایجاد خواهد کرد که کناره رودخانه را بازسازی کرده و زندگی جدیدی به بدنه تجاری شهر پاریس تزریق خواهد کرد. این پروژه در تکمیل برنامه ریزی های زیربنایی EPAD، پروژه بازسازی کناره های رودخانه را بهبود خواهد بخشید. پروژه هرمیتاژ پلازا در سال 2014 به بهره برداری خواهد رسید.
 
بالا