خواص و مشخصات پلیمر

farid_1812

عضو جدید
با سلامCross-linkable-polymer-improves-water-resistance.jpg
کتاب جدید من با نام خواص و مشخصات پلیمر در دست چاپ می باشد. این کتاب توسط انتشارات چرتکه به زودی در دسترس دوست داران و علاقه مندان صنعت پلیمر و پلاستیک قرار خواهد گرفت. در ذیل پیشگفتار کتاب را ملاحظه فرمایید.
پیشگفتار
امروزه یکی از سریعترین تغییرات در زمینه تولید پلاستیک و آن هم به واسطه ترکیب پلیمرهای جدید با یکدیگر رخ می‌دهد. نتیجه این ترکیب تولید محصولی جدید و یا اصلاح محصول قبلی جهت همزیستی با طبیعت، صرفه اقتصادی و سود بیشتر می‌باشد.
کتاب پیش رو که جهت دست اندرکاران صنعت پلیمر (پلاستیک و لاستیک)، اساتید، دانشجویان و کلیه علاقه‌مندان به این صنعت تهیه شده است، نتیجه یک سال گردآوری و تدوین می‌باشد. کتاب حاضر سومین کتاب در رشته پلیمر است که توسط اینجانب جهت کمک به توسعه صنعت پلیمر تهیه شده است. همان طوریکه ملاحظه می‌فرمایید این کتاب حاوی جداول و مطالبی است که برای اولین بار در کشور ما ترجمه و گردآوری شده است. در آخر کتاب هم جهت کمک به دانشجویان و دانش پژوهان، فرهنگ لغات انگلیسی به پارسی مختصری گنجانده شده است. همچنین برای مطالعه بیشتر، در صفحه آخر فهرستی از سایت‌های پلیمر و پلاستیک را نیز می‌توانید ملاحظه بفرمایید. در ضمن به اطلاع می‌رسانم جدولی به نام راه حل‌های مشکلات تزریق پلاستیک جهت استفاده دارنده‌گان ماشین تزریق پلاستیک در قطع A1 محصول سال 2013 تهیه شده و علاقه‌مندان می‌توانند جهت تهیه و یا کسب اطلاعات بیشتر به وب سایت faridplast.blogfa.com مراجعه بفرمایند.
 
بالا