اینها نکاتی هستند که در بسیاری از سایت ها صاحبان مشاغل بعد از طراحی سایت خود به آن توجهی نمیکنند و بعد از مدتی با عدم بازخورد مناسب سایت خود مواجه شده و طراحی سایت خود را به کلی کنار میگذارند که این امر کاری بسیار اشتباه میباشد. ولی برای اینکه شما در سایت خود به چنین مشکلی برنخورید چه باید کرد؟
یکی از روش هایی که شما میتوانید در آن مشتری خود را به محض ورود به سایت پشتیبانی کنید استفاده از چت روم است با استفاده از آن میتوانید به محض ورد کاربر به سایت از ورود آن با خبر شوید و برای وی پیغام ارسال کنید و به نیازهای وی در سایت پاسخ مناسب دهید و وی را به سوی محصول به صورت درست راهنمایی کنید که میتواند این امر بازخورد سایت شما را بسیار بالا ببرد، از دیگر امکاناتی که چت روم ها به شما میدهند امکان پشتیبانی آنلاین میباشد که شما توسط این گزینه در وب سایت خود میتوانید کسانی را که از کالا و یا خدمات شما استفاده میکنند را هنگامی که با مشکلی مواجه میشوند کمک رسانی کنید که بر کیفیت کارایی شما بسیار می افزاید و بسیار امکانات دیگر ….
در صورتی که تصمیم خود را بر این گذاشته اید تا سایت خود را با چت مجهز کنید میتوانید با تماس با ما بهترین مشاوره در این ضمینه را به صورت رایگان دریافت و از امکانات اینگونه چت روم ها نیز بهره ببرید .