[عکس] عکس با موضوعات مختلف

naight

کاربر بیش فعال
کاربر ممتاز



:heart:
 

naight

کاربر بیش فعال
کاربر ممتاز
عکس جالب شادمهر عقیلی از دخترش

عکس جالب شادمهر عقیلی از دخترش

[h=5][/h]
 

naight

کاربر بیش فعال
کاربر ممتاز
عکس های نوزاد در حال خندیدن

عکس های نوزاد در حال خندیدن

خنده نوزاد در خواب!


خواب شیرین و آرام!

عکس نوزاد خوردنی!!

عکس نوزاد

عکس زیبا نوزاد

نوزاد پر مو درحال لبخند زدن در خواب!

خواب آرام

عکس زیبا از نوزاد

نوازد درحال خواب دیدن فرشته ها!


نوزاد بامزه اما زشت!
 

naight

کاربر بیش فعال
کاربر ممتاز
عکسای پدر فرزندی

عکسای پدر فرزندی












































تصاویر عاشقانه ,دانلود عکس عاشقانه, عکس عاشقانه, عکس عاشقانه بوسه و


 

naight

کاربر بیش فعال
کاربر ممتاز
[h=1]۳ کودک معروف ایرانی در اینستاگرام[/h] پرتال اجتماعی واکنش: می خواهیم از عجیب ترین سلبریتی هایی که نه بازیگرند، نه خواننده، نه سیاستمدار هستند و نه واعظ، حتی نمی توانند بنویسند چه برسد به آن که بتوانند صفحه خود را آپدیت کنند. کوچکند. کودکند اما فالوئرهایشان چشم را به سیاهی می برد.
تعداد فالوئرهای کودکان زیر ۱۰ سال که معروفیت و محبوبیت چندانی هم ندارند ما را شگفت زده کرد. کودکانی که نشسته اند و روز به روز به تعداد طرفدارانشان افزوده می شود. کودکانی که پدر یا مادرشان، به فکر مطرح کردن هر چه بیشتر آنها در میان مردم هستند.

آنها طعم زندگی با شهرت را در اوج کودکی می چشند. در این گزارش به سه کودکی می پردازیم که توانسته اند گوی رقابت را از دست خیلی از چهره های معروف بربایند و طرفداران خود را حتی با این سن کم حفظ کنند.۸۰ درصد فالوئرهایش خارجی هستند
آرات حسینی که می توان او را نابغه ای در ژیمناستیک نامید، حرکات دشوار این رشته ورزشی را تنها با تماشای تصاویر و راهنمایی های غیرحرفه ای پدرش فرا گرفته و انجام می دهد.
در حال حاضر او یک سال و یک ماهه است ولی حرکات ورزشی اش را از هفت ماهگی شروع کرده است. محمد حسینی، پدر آرات حدود یک سالی است که برای بهتر دیده شدن پسرش به شبکه های اجتماعی چون فیس بوک و اینستاگرام متوسل شده است و از طریق همین دنیای مجازی نیز توانسته او را به دنیا معرفی کند.
دیلی میل (یکی از روزنامه های بریتانیایی) از اقدامات او به عنوان ایجاد کننده طوفان در شبکه های اجتماعی یاد کرده است و افزوده که همگان از میزان بالای انعطاف پذیری این کودک شگفت زده شده اند.
چند ماه بعد از توجه رسانه های خارجی، شبکه خبر هم در گزارشی کوتاه توانمندی های آرات را به گوش ایرانیان رساند. پدر آرات در این باره به هفت صبح می گوید: «چند ماه پیش کلیپی از آرات به شبکه خبر فرستادم که به علت عدم کارایی این کلیپ در آن شبکه، آن را به شبکه نسیم فرستادند ولی کلیپ پخش شده به قدری با سانسور همراه بود که اصلا آنچه را که باید انتقال دهد را انتقال نداد و در کنار کلیپ های دیگر که کلیپ های هندوانه خوری و بادکنک ترکاندن بچه های دیگر بود به فراموشی سپرده شد. از آنجا بود که تصمیم گرفتم دیگر هیچ کلیپی از آرات را به رسانه ها ندهم هر چند که بعد از آ«، استقبال چندانی هم نشد.»
او در رابطه با اینستاگرام آرات و تعداد فالئورهایش گفت: «او هم اکنون بالغ بر ۳۸ هزار فالوئر دارد و هر عکسش حدود دو هزار و پانصد لایک می خورد. همچنین برای هر چه بیشتر مطرح شدن پسرم در دنیا تصمیم گرفتم متن های زیر عکس ها را به زبان انگلیسی منتشر کنم اما با توجه به اینکه من اصلا به زبان های خارجه تسلطی ندارم، از یک یاز دوستان ایرانی مقیم خارج از کشورمان خواستم این کار را برایمان انجام دهد… همچنین چون ۸۰ درصد فالوئرهای آرات خارجی زبانند و کامنت ها را به زبان خودشان می نویسند، من از مترجم گوگل برای اطلاع پیدا کردن از آنها پیدا می کنم.»
او در رابطه با کلیپ های به اشتراک گذاشته در اینستاگرام شان گفت: «کلیپ های منتشر شده از آرات در اینستاگرام دقیقا حرکت خاص همان روز و همان ساعت آرات است، طوری که ممکن است آرات در لحظه حرکتی انجام دهد که شاید بعدا قادر به تکرار آن نباشد. به همین دلیل من اکثر اوقات دوربین به دست آرات را دنبال می کنم.»
آرات بارها و بارها در صفحات افراد پرطرفدار به نمایش درآمده است و همیشه جزو بیشترین بازدیدکننده آن صفحه انتخاب شده است. در استعداد فوق العاده آرات هیچ تردیدی نیست اما پرورش این استعداد و قدرشناسی از این موهبت الهی، توجه و یاری ما و بزرگان و مسئولان ورزشی را می طلبد. حرکات اعجاب انگیز آرات را می توانید در صفحه شخصی اش Arat.gym دنبال کنید.

سوپر استار کوچک
ساحل بکرانی سوپر استار کوچک که در هفت ماهگی در فیلم دردسرهای عظیم ۲ نقش «بچه» را بازی کرده است، دومین اینستاگرامی کوچک ماست. او هم اکنون ۶۲ هزار فالوئر دارد و بیشتر عکس هایش بیست هزارتایی لایک می خورد.
ادمین این صفحه که پدر و مادر ساحل هستند در گفتگو با هفت صبح می گویند: «یک هفته قبل از شروع فیلم به پیشنهاد برخی بازیگران از جمله الناز حبیبی و جواد عزتی، صفحه اینستاگرام ساحل را فعال کردیم. از همان هفته اول تعداد فالوئرها به ده هزار و خیلی سریع به بیست هزار نفر رسید. هدف مان از انجام این کار به جا گذاشتن خاطره ای از روزهای خوش ساحل برایش است و تا وقتی که خودش بتواند صفحه اش را اداره کند، ما این کار را برایش ادامه می دهیم.»
حامد بکرانی، پدر ساحل در رابطه با کامنت هایی که در ذیل عکس های به اشتراک گذاشته شده صفحه ساحل منتشر می شود، می گوید: «نظرات مختلف است. افراد مخالف با نگاهی منتقدانه حضور کودکی با این سن و سال را در صحنه هایی از فیلم نهی می کنند و گروهی موافق هستند که بیشتر به تعریف و تمجید ساحل می پردازند.»
ساحل هم اکنون یک سال و یک ماهه است و قرار است به زودی در یک فیلم سینمایی بازی کند. در میان حجم عظیم طرفدارانش، ورزشکاران، بازیگران و هنرمندان زیادی دیده می شود. ساحل دو پیج اصلی (SAHELBEKRANI) دارد و حدود ۱۰ فن پیج که دوستدارانش آنها را اداره می کنند.

بارانا و دوستان دویست و سی هزار نفره اش
بارانا بهادری دخترک چهار ساله بنیامین بهادری – خواننده محبوب پاپ کشورمان – حدود دو سالی است صفحه اینستاگرام مخصوص به خود دارد که البته توسط پدرش اداره می شود. در رابطه با این پیج به آمار حیرت انگیزی برخورده ایم. تعداد فالوئرهای این دختربچه حدود یک سوم فالوئرهای پدرش است.
پیج بارانا حدود ۲۳۵ هزار فالوئر دارد و هر عکس حدودا ۴۰ هزار لایک می خورد. تعداد فن پیج های باران به ۲۰ صفحه در اینستاگرام می رسد. بارانا بعد از فوت نابهنگام مادرش در تصادف رانندگی، مرکز توجه ایرانیان خوش قلب قرار گرفت. بارانا به لطف پدر هنرمندش این روزها طرفداران زیادی پیدا کرده و چشم های زیادی را به سمت خود جلب کرده است.
صفحه اصلی بارانا BARANA_BAHADORI است. اکنون می توان لقب پربیننده ترین و پرطرفدارترین چهره کوچک اینستاگرام ایرانی ها را به بارانا داد.
 

naight

کاربر بیش فعال
کاربر ممتاز
جشن تولد


شب گذشته در سالروز جشن تولد مهاجم کروات استقلال، همسر ایوان پروپجیچ برایش سنگ تمام گذاشت. او در این را از دوقلوهایشان هم کمک گرفت است.



ایوان پروپجیچ و همسرش​
دوقلوهای پروپجیچ
 
آخرین ویرایش:

naight

کاربر بیش فعال
کاربر ممتاز
[h=1]هنرمندانی که راهی کربلا شدند[/h] پرتال اجتماعی واکنش:کربلا نبض غیرت زمین است ، آن روز که زمین به خروش درمی‏ آید و دریا به تلاطم می‏افتد و کوه‏ها از هم می‏پاشند…
آری، چهل روز است که از واقعه عاشورا می‏گذرد، امّا داغ حسین(ع) هم‏چنان تازه و تازه ‏تر شده است. کربلا انارستان شهود است. رستاخیز شبنم و گلِ سرخ پر پر است. خورشیدها در کربلا غروب کردند. آیینه‏ ها در خاک کربلا مدفون شدند. کربلا آنجاست که خیمه خاندان عشق را آتش زدند و خاک را با پَرِ پروانه ‏های عاشق فرش کردند. کربلا داغی است که بر پیشانی تاریخ مانده است.
حالا عاشقان حسین(ع) با قدم هایشان می پیمایند مسیر عشق را…
شاهین جمشیدی مجری برنامه سینما گلخانه راهی کربلا شده است.
وی با انتشار عکسی در صفحه اینستاگرامش نوشته است:«ساقی تشنه لب دلت می آید مهمان پیاله ای، شرابم نکنی»
فریبا نادری بازیگر سینما و تلویزیون هم که پیشتر عازم این سفر معنوی شده بود عکس هایی دیگر از آن را در صفحه اینستاگرامش با هوادارانش به اشتراک گذاشت.

به تازگی عکس از جواد محقق و ناصر فیض نویسندگان کشورمان و علیرضا قزوه شاعر کشورمان نیز در فرودگاه که در حال عزیمت به نجف هستند منتشر شده است.
ارسلان قاسمی بازیگر جوان کشورمان هم راهی کربلا شد​
 

naight

کاربر بیش فعال
کاربر ممتاز
عکس دیدنی علی انصاریان و مادر عزیزش. خداوند همه مادر ها را سلامت نگه دارد.

عکس دیدنی علی انصاریان و مادر عزیزش. خداوند همه مادر ها را سلامت نگه دارد.



 

naight

کاربر بیش فعال
کاربر ممتاز
[h=2]هدیه تهرانی ...[/h]

این بازیگر 43 ساله کشورمان در روز بارانی تهران, عکسی گرفته و آن را در صفحه شخصی اش قرار داده است.
****
تهران بارانى، دى ماه ٩٤
عكس از رويا حسينى عزيز


 

naight

کاربر بیش فعال
کاربر ممتاز
[h=2]دختر محجبه بالرین:[/h]'استفانی کورلوف' دختر ۱۴ ساله ای است، که به عنوان اولین دختر بالرین حرفه ای محجبه به کار خود ادامه می دهد. پدر استفانی استرالیایی و مادرش روس است، آن ها در سیدنی زندگی می کنند. خانواده کورلوف سال ۲۰۱۰ به دین اسلام گرویدند.

علاقه استفانی به باله از خردسالی شروع شد و بعد از روی آوردن به دین اسلام همچنان به دنبال علاقه اش رفت. او معتقد است، با حجاب اسلامی می تواند بهترین بالرین دنیا شود.

استفانی، حجاب را بخشی از هویت و شخصیت خود می داند و می گوید از آنجا که هرکس در انتخاب پوشش خود مختار است با لباسی که نمایانگر عقاید دینی او است خواهد توانست که بهترین بالرین دنیا شود.
منبع : سایت سیمرغ
 

naight

کاربر بیش فعال
کاربر ممتاز
[h=1]15جنگل مرموز و شگفت انگیز دنیا ...[/h]

کد خبر: 343615

جنگل‌ها، فضای مرموز و افسونگری دارند که همه‌ی ما را به گذشته‌ها می‌برند، خواه به عنوان یک عکاس در آن‌ها قدم بگذاریم یا اینکه دنبال گذراندن اوقات خوش آخر هفته باشیم

به گزارش پارس به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان،خوشبختانه، برای ما که در شهر پابند شده‌ایم، عکاسان بااستعدادی در جنگلها گرد آمده‌اند تا عکسهایی‌ ناب را برایمان شکار کنند. کیل یِن شونْبِرگر و گیلِرمو کابالا دو تن از این عکسان خبره و الهام بخش هستند. در اینجا با هم به تماشای عکس‌های زیبایی که این دو عکاس از جنگل‌ها ثبت کرده‌اند می‌نشینیم.


١. ریلا مونتاینز، بلغارستان



٢: جنگلِ مردابِ خزه‌ای، رومانی



٣: کارپیتین وایت، آلمان



۴: هالِرابز، بلژیک



۵: بِسکیدای مونتاینز، جمهوری چک



۶: جنگل اوتزارِتا، اسپانیا



٧: جنگل شوکران چینی(نوعی گیاه)، تایوان



٨: جنگلی در جمهوری چک



٩: گرینویچ شمالی، انگلستان



١٠: جنگل مه آلود، بوردو



١١: استنتون مور، منطقه‌ی اوج، بریتانیا



١٢: جنگلی در ایتالیا



١٣: ناگویا، ژاپن



١۴: هوت لویر، فرانسه



١۵: جنگلی در آلمان

 

naight

کاربر بیش فعال
کاربر ممتاز
[h=1]کلیسای بیت لحم (بتقهم)؛ باشکوه ترین کلیسای اصفهان[/h]

[h=1]چیست؟[/h] کلیسای بیت لحم یکی از کلیساهای نسبتاً بزرگ شهر اصفهان است. این کلیسا بسیار نزدیک به کلیسای هاکوپ و کلیسای مریم مقدس و در شمال این دو کلیسا قراردارد. کلیسای بیت لحم در زمان حکومت صفویه و توسط شخصی به نام خواجه پطرس، بازرگان معروف دوران صفوی، بنا شده و مدفن وی و چند تن از اعضای خانواده اش نیز در حیاط کلیسا قرار دارد. خیابانی در محله ی جلفای اصفهان هم به نام خواجه پطرس نام‌گذاری شده‌است.


[h=1]چرا برویم؟[/h] بدون شک یکی از زیباترین کلیساهای ایران کلیسای بیت لحم است. نقاشی‌های رنگ روغن به سبک ارمنی و مضامینی از کتاب مقدس سراسر دیوار و سقف داخلی کلیسا را پوشانده است. این کلیسا از نظر طلاکاری و تذهیب در بین کلیساهای ارمنی منحصر به فرد است. با بازدید از کلیسای بیت لحم و کلیساهای دیگر و همچنین محله‌ی جلفای اصفهان، که یکی از مهم‌ترین محلات تاریخی اصفهان است، نظر به زیبایی هم‌زیستی باورمندان به ادیان مختلف (مسلمان، زرتشتی و مسیحی) بیندازید.


[h=1]با کی برویم؟[/h] نقاشی‌ها و طلاکاری‌های کلیسای بیت لحم به حتم همگان را به تحسین وامی‌دارد.

[h=1]کی برویم؟ چقدر طول می‌کشد؟[/h] این بنا از 8 صبح تا 6 بعد از ظهر و جمعه‌ها از صبح تا ظهر برای بازدید عموم باز است. این کلیسا وسعت زیادی ندارد و بازدید از آن زمان زیادی نمی‌طلبد.


[h=1]کجاست؟[/h] خیابان توحید، ابتدای نظر میانی، خیابان بیت لحم.


[h=1]چطور برویم؟[/h] این کلیسا ابتدای خیابان نظر میانی و نزدیک به تقاطع خیابان توحید با این خیابان قرار دارد. بهتر است با ماشین وارد این خیابان نشوید و بیرون از خیابان نظر جایی برای پارک خودروی خود پیدا کنید. البته در کنار کلیسا چند پارکینگ قرار دارند ولی در روزهای شلوغ، خیابان‌های قدیمی و کم‌پهنای این محله ممکن است وقت شما را بگیرند.


[h=1]هزینه‌ها؟[/h] هزینه‌ی بازدید از این کلیسا و موزه‌ی آن برای هر بازدیدکننده‌ی ایرانی دو هزار تومان است (سال 94).


[h=1]همان حوالی[/h] کلیسای وانک
[h=1]رستوران و کافه[/h] محله‌ی جلفای اصفهان که شامل خیابان کلیسای وانک و کوچه‌ها و خیابان‌های اطرافش و همچنین خیابان خاقانی و کوچه و خیابان‌های اطرافش می‌شود مرکز کافه‌ها و رستوران‌های سنتی و قدیمی است که بعضا خانه‌ها، حمام‌ها و بناهای قدیمی بوده‌اند که بدین شکل درآمده و البته شایسته وقت گذاشتن برای بازدید اند.


[h=1]هتل[/h] هتل جلفا در کنار کلیسای وانک نزدیک‌ترین هتل به این مکان است.


[h=1]پارک[/h] نزدیک‌ترین پارک‌ها به جلفای اصفهان پارک‌های حاشیه‌ی رودخانه‌ی زاینده‌رود اند که تا کلیسای بیت لحم ده دقیقه پیاده و کم‌تر از دو سه دقیقه سواره راه دارند.


[h=1]مسجد[/h] این محله مسیحی‌نشین است و مساجد در حاشیه آن وجود دارند. در خیابان خاقانی و خیابان حسین آباد مساجد زیادی یافت می‌شود و همچنین حاشیه رودخانه‌ی زاینده‌رود نیز پر از نمازخانه جهت اقامه‌ی نماز است.


[h=1]بعد کجا برویم؟[/h] پس از بازدید از کلیسای بیت لحم می‌توانید به کلیسای جامع وانک و خلیفه‌گری ارمنیان جنوب ایران و موزه‌ی آن واقع در خیابان کلیسای وانک سری بزنید. همچنین بازدید از محلات قدیمی جلفا و خانه‌ها و موزه‌های این محل نیز بسیار پیشنهاد می‌شود. نزدیک به بیست کلیسا و دیر در این منطقه وجود دارد ولی بازدید عموم صرفا از همین دو کلیسای وانک و بیت لحم آزاد است. همچنین در خیابان نظر شرقی آتشکده‌ی درب مهر گوهر و مهربان قرار دارد که قابل بازدید برای عموم نیست.


[h=1]تاریخچه[/h] این کلیسا که به نام زادگاه حضرت عیسی مسیح بیت اللحم یا اورشلیم نامگذاری شده است در مجاورت کلیسای حضرت مریم مقدس، در سال 1628 میلادی به دست خواجه پطرس ولیجانیان، تاجر نامی روزگار صفوی، بنا گردید.



[h=1]دیگر چه؟[/h] پلان کلیسا از نوع تالارهای گنبددار مستطیل شکل است که در جهت شرقی-غربی قرار گرفته و دارای گنبدی دوجداره با هشت نورگیر در قسمت پایین گنبد است. بنا هیچ گونه تزیین خارجی ندارد و ارتفاع آن از سطح زمین ۲۵ و قطر آن ۱۱ متر است. مصالح به کار رفته در ساختمان عبارت اند از خشت و آجر. دیوارهای داخلی با گچ پوشانده شده‌اند و بر روی تمامی آنها نقاشی‌هایی با موضوعاتی برگرفته از کتاب مقدس نقش بسته. در قسمت پایین دیوارها نیز از کاشی های لعابدار به رنگهای نیلی و آبی برای تزیین استفاده شده است. کتابی به نام «نگارنامه و راهنمای کلیسای بیت لحم جلفای اصفهان» درباره ی این کلیسا به چاپ رسیده‌است. کلیسای بدقِهم را می­ توان هم از نظر نقاشی ­های زیبای داخلی و هم از نظر نمای خارجی باشکوه ترین کلیسای اصفهان دانست. به خصوص این که بزرگ­ترین گنبد در میان کلیساهای جلفای اصفهان را دارد. این کلیسا از زمان ساخت تاکنون مرمت نشده است.
نگارش: کافه گردش (احسان دوست محمدی)
 

naight

کاربر بیش فعال
کاربر ممتاز
ده کشوری که عمر مردمشان طولانی تر است...

ده کشوری که عمر مردمشان طولانی تر است...

[h=3]1- ژاپن : 87 سال[/h]
وقتی درباره‌ی امید به زندگی طولانی صحبت می‌کنیم، کشور ژاپن جایگاه اول را در این زمینه دارد و مردم در آنجا حدود 87 سال عمر می‌کنند. راز این طول عمر در فرهنگ این کشور نهفته است. مردم این کشور به نظریه‌ی خوردن، خوابیدن و استراحت کردن برای زندگی اعتقاد دارند.


[h=3]2- اسپانیا : 85.1 سال[/h]
مردم اسپانیا بیشترین طول عمر در اروپا را دارند و بطور میانگین 85.1 سال عمر می‌کنند. مردم در اینجا عاشق غذا هستند اما بیشتر از غذاهای سنتی استفاده می‌کنند که سالمتر بوده و هیچ همه گیری چاقی ای در اسپانیا ثبت نشده است. مردم اسپانیا از یک نظام سلامت جهانی قوی پیروی می‌کنند، همچنین فرهنگ این کشور آنها را تشویق به یک زندگی طولانی و سالم می‌نماید.


[h=3]3- سوئیس : 85.1 سال[/h]
در سوئیس مردم از خدمات پزشکی خوبی بهره می‌برند و دولت شما را ملزم به یک بیمه می‌کند که خدمات پزشکی عمومی را بدون توجه به سن و سال و شرایط پزشکی پوشش‌دهی می‌کند. افراد در سوئیس یک زندگی طولانی و سالم دارند و میانگین طول عمر 85.1 سال است.


[h=3]4- سنگاپور : 85.1 سال[/h]
سنگاپور کشوری است که مراقبت های بهداشتی عالی را فراهم می کند و درخصوص امید به زندگی مردان این کشور رتبه‌ی پنجم و زنان رتبه‌ی چهارم را در میان کشورها دارند. طول عمر در اینجا زیاد است و این به این دلیل است که سیاست‌های دولت بیمه‌هایی با قیمت‌های مناسب برای تمامی مردم تنظیم کرده است و افراد حدودا 85.1 سال عمر می‌کنند.


[h=3]5- ایتالیا : 85 سال[/h]
در کشور ایتالیا طول عمر افراد طولانی و به‌ طور میانگین 85 سال است. مردم این کشور سیگار می‌کشند، وضعیت اقتصادی خوبی ندارند و کمترین هزینه‌ها صرف خدمات بهداشتی می‌شود اما فرهنگ این کشور و غذاهایشان باعث شده تا طول عمر مردم آن طولانی باشد.


[h=3]6- فرانسه : 84.9 سال[/h]
فرانسه یکی از کشورهای اروپایی است که هزینه‌ی زیادی را صرف مراقبت های بهداشتی می‌کند، این امر به شهروندان فرانسوی سالمند کمک فراوانی می‌کند. بر طبق اعلام سازمان بهداشت جهانی، سیستم مراقبت های بهداشتی در فرانسه بهترین عملکرد را در جهان دارد. دولت 70% از هزینه‌های مراقبت‌های بهداشتی و 100% هزینه‌ی بیماریهای مزمن را بازپرداخت می‌کند. میانگین طول عمر در فرانسه 84.9 سال است.


[h=3]7- استرالیا : 84.6 سال[/h]
کشور استرالیا 10% از تولید ناخالص داخلی را صرف خدمات بهداشتی می‌کند و طول عمر در این کشور طولانی و حدود 84.6 سال است. دولت سیستمی را ارائه کرده که مبتنی بر استراتژی پرداخت مالیات نسب به درآمد می‌باشد و بر اساس آن شهروندان استرالیایی می ‌توانند از مشاوره با پزشکان و متخصصان و همچنین انجام آزمایشات و پروسه‌های جراحی استفاده کنند.


[h=3]8- کره‌ی جنوبی : 84.6 سال[/h]
در کشور کره‌ی جنوبی میانگین طول عمر طولانی و 84.6 سال است، زیرا سیاست دولت مبنی بر استفاده‌ی مردم از خدمات درمانی می‌باشد. شهروندان کره‌ی جنوبی درخصوص بیماری‌های خاص مانند سرطان کاملا تحت پوشش دولت می‌باشند. صورت حساب خدمات پزشکی توسط دولت کره‌ی جنوبی پرداخت می‌شود.


[h=3]9- لوکزامبورگ : 84.1 سال[/h]
لوکزامبورگ از نظر میانگین طول عمر رتبه‌ی نهم را با میانگین طول عمر 84.1 سال دارد. سیستم مراقبت بهداشتی در این کشور دولتی بوده و یکی از بهترین سیستم‌ها در جهان است. این سیستم بدون توجه به سن و سال و شرایط بهداشتی تمامی شهروندان را تحت پوشش قرار می‌دهد.


[h=3]10- پرتغال : 84 سال[/h]
میانگین طول عمر در کشور پرتغال 84 سال است. دولت سیستم درمانی خوبی داشته و تمامی شهروندان تحت پوشش خدمات درمانی هستند. تمامی افراد بدون توجه به سن و سال و شرایط می‌توانند از اقدامات درمانی استفاده کنند.


منبع: next holiday
 

naight

کاربر بیش فعال
کاربر ممتاز
پرتال اجتماعی واکنش:
گوشه چشمی داشته باشیم به لاکچری لایف امیر تتلو همین عزیزی که در تصویر میبینید، پرفالوئر ترین فرد ایرانی در شبکه های اجتماعی است.
 

Similar threads

بالا