mrsamadi72
عضو جدید
یکی از سوال های رایج صاحبان کسب و کارها این است که چگونه محصول خود را تبلیغ کنیم؟
در این مطلب می خواهیم مقداری در این خصوص با شما صحبت کنیم و شما را با روش های تبلیغ آشنا کنیم.
برای اینکه بدانیم چگونه محصولمان را تبلیغ کنیم، باید با رسانه های تبلیغاتی آشنا باشیم. اینکه چه رسانه ای مناسب چه تبلیغی است. برای اینکه رسانه را بهتر بشناسیم و بدانیم چه رسانه ای می تواند مفید باشد باید پیش نیازهایی را مورد توجه قرار دهیم.
اولین موضوع در تبلیغ هدف تبلیغات است. اینکه هدف شما از این تبلیغ چیست؟
هدف می تواند شامل سه مورد باشد:
معرفی محصول:
زمانی که شرکتی محصول جدیدی را وارد بازار می کند و یا محصولی را ایجاد می کند، باید با تبلیغات محصولش را معرفی کند. در این مواقع نیاز است اطلاعات محصول به مشتری ارائه شود، پس باید از رسانه هایی استفاده شود که مشتری بتواند در آرامش آن ها را ببیند و اطلاعات این تبلیغات را مطالعه کند. حتما شما هم موافقید که یک بیلبورد در اتوبان با مقدار زیادی اطلاعات اصلاً تبلیغ جالبی نیست.
ترغیب مشتری به خرید:
برخی از تبلیغ ها برای ترغیب مشتری های بالقوه برای خرید یا مراجعه به فروشگاهی است. به عنوان مثال یکی از روش ها تبلیغات در نقطه فروش است، زمانی که شما در یک فروشگاه قدم می زنید و یک تبلیغ معرفی محصول را می بینید، احتمال دارد آن را خرید کنید. در این نوع تبلیغ جذابیت و خلاقیت تاثیر فوق العاده دارد.
یادآوری:
برخی از برندها آنقدر معروف شده اند، که دیگر نیاز زیادی به تبلیغات ندارند، این برندها صرفاً گهگاهی تبلیغی را انجام می دهند تا به مشتری ها، برندشان را یادآوری کنند.
پس با توجه به هدف تبلیغ باید از رسانه مناسب استفاده کرد.
موضوع دیگر در تبلیغات و انتخاب رسانه، بودجه مالی است. شما باید برای تبلیغاتتان بودجه مالی در نظر بگیرید. باید بدانید تبلیغاتان چند وقت قرار است در معرض دید باشد و برای این زمان چقدر باید هزینه کنید.
امروز در این مطلب سعی داریم تا شما را با دو کانال تبلیغاتی آشنا کنیم که با توجه به بودجه پایین بسیار پر بازده می باشد
چاپ کاتالوگ
چاپ کاتالوگ چرا؟ یک ابزار تبلیغاتی است که پیشرفتها، افزایش محصولات و خدمات شرکت شما در قالب یک ابزار فیزیکی در نمایشگاهها و شرکتها برای ترویج برند و فروش محصولات نمایش میدهد.
به گزارش ایسنا، بنابر اعلام شبکه چاپ، وقتی یک نسخه چاپ کاتالوگ به دست شما میرسد، اولین چیزی که توجه میکنید، چیست؟ مسلما از دید یک فرد عادی، اطلاعات نوشته شده در آن برای شما خیلی مهم است. اینکه بتواند پاسخ نیاز شما در راه افزایش دانش شما در خصوص محصول مورد نیاز یا خدمات بدهد.
برای سفارش خدمات چاپ کاتالوگ حرفه ای و دیدن نمونه کارها استودیو هنر امروز کلیک کنید

چاپ جعبه
شما قرار است که محصول خود را چگونه به فروش برسانید؟ همینطور ساده؟ بدون هیچگونه جعبه و چاپ خاص یا چیز دیگری؟ باید گفت که این روزها همین قدر روی کیفیت محصول خود حساس هستید، باید نسبت به بستهبندی آن هم دقیق باشید. دلیل آن هم خیلی روشن است: اول از همه این بستهبندی یا چاپ جعبه محصول شما است که توجه کاربر را به سمت خود جلب میکند.
تاثیر تمام کارهایی گرافیکی و چاپ که شما انجام میدید، نهایتا روی برندینگ و افزایش فروش شما تاثیر بسزایی خواهد داشت؛ اما این افزایش فروش و اعتبار از طریق روشهای زیر به دست میآید:
اول از همه چاپ جعبه و بستهبندی شما دیده میشود. این یعنی اینکه بستهبندی شما در نگاه اول با مشتریانتان صحبت میکند. رنگ، اندازه، شکل، فون ت نوشته و غیره همه در کنار هم قرار میگیرند تا چشم رهگذر را گرفته، او را مجذوب و در نهایت به مشتری تبدیل کنند

در این مطلب می خواهیم مقداری در این خصوص با شما صحبت کنیم و شما را با روش های تبلیغ آشنا کنیم.
برای اینکه بدانیم چگونه محصولمان را تبلیغ کنیم، باید با رسانه های تبلیغاتی آشنا باشیم. اینکه چه رسانه ای مناسب چه تبلیغی است. برای اینکه رسانه را بهتر بشناسیم و بدانیم چه رسانه ای می تواند مفید باشد باید پیش نیازهایی را مورد توجه قرار دهیم.
اولین موضوع در تبلیغ هدف تبلیغات است. اینکه هدف شما از این تبلیغ چیست؟
هدف می تواند شامل سه مورد باشد:
معرفی محصول:
زمانی که شرکتی محصول جدیدی را وارد بازار می کند و یا محصولی را ایجاد می کند، باید با تبلیغات محصولش را معرفی کند. در این مواقع نیاز است اطلاعات محصول به مشتری ارائه شود، پس باید از رسانه هایی استفاده شود که مشتری بتواند در آرامش آن ها را ببیند و اطلاعات این تبلیغات را مطالعه کند. حتما شما هم موافقید که یک بیلبورد در اتوبان با مقدار زیادی اطلاعات اصلاً تبلیغ جالبی نیست.
ترغیب مشتری به خرید:
برخی از تبلیغ ها برای ترغیب مشتری های بالقوه برای خرید یا مراجعه به فروشگاهی است. به عنوان مثال یکی از روش ها تبلیغات در نقطه فروش است، زمانی که شما در یک فروشگاه قدم می زنید و یک تبلیغ معرفی محصول را می بینید، احتمال دارد آن را خرید کنید. در این نوع تبلیغ جذابیت و خلاقیت تاثیر فوق العاده دارد.
یادآوری:
برخی از برندها آنقدر معروف شده اند، که دیگر نیاز زیادی به تبلیغات ندارند، این برندها صرفاً گهگاهی تبلیغی را انجام می دهند تا به مشتری ها، برندشان را یادآوری کنند.
پس با توجه به هدف تبلیغ باید از رسانه مناسب استفاده کرد.
موضوع دیگر در تبلیغات و انتخاب رسانه، بودجه مالی است. شما باید برای تبلیغاتتان بودجه مالی در نظر بگیرید. باید بدانید تبلیغاتان چند وقت قرار است در معرض دید باشد و برای این زمان چقدر باید هزینه کنید.
امروز در این مطلب سعی داریم تا شما را با دو کانال تبلیغاتی آشنا کنیم که با توجه به بودجه پایین بسیار پر بازده می باشد
چاپ کاتالوگ
چاپ کاتالوگ چرا؟ یک ابزار تبلیغاتی است که پیشرفتها، افزایش محصولات و خدمات شرکت شما در قالب یک ابزار فیزیکی در نمایشگاهها و شرکتها برای ترویج برند و فروش محصولات نمایش میدهد.
به گزارش ایسنا، بنابر اعلام شبکه چاپ، وقتی یک نسخه چاپ کاتالوگ به دست شما میرسد، اولین چیزی که توجه میکنید، چیست؟ مسلما از دید یک فرد عادی، اطلاعات نوشته شده در آن برای شما خیلی مهم است. اینکه بتواند پاسخ نیاز شما در راه افزایش دانش شما در خصوص محصول مورد نیاز یا خدمات بدهد.
برای سفارش خدمات چاپ کاتالوگ حرفه ای و دیدن نمونه کارها استودیو هنر امروز کلیک کنید

چاپ جعبه
شما قرار است که محصول خود را چگونه به فروش برسانید؟ همینطور ساده؟ بدون هیچگونه جعبه و چاپ خاص یا چیز دیگری؟ باید گفت که این روزها همین قدر روی کیفیت محصول خود حساس هستید، باید نسبت به بستهبندی آن هم دقیق باشید. دلیل آن هم خیلی روشن است: اول از همه این بستهبندی یا چاپ جعبه محصول شما است که توجه کاربر را به سمت خود جلب میکند.
تاثیر تمام کارهایی گرافیکی و چاپ که شما انجام میدید، نهایتا روی برندینگ و افزایش فروش شما تاثیر بسزایی خواهد داشت؛ اما این افزایش فروش و اعتبار از طریق روشهای زیر به دست میآید:
اول از همه چاپ جعبه و بستهبندی شما دیده میشود. این یعنی اینکه بستهبندی شما در نگاه اول با مشتریانتان صحبت میکند. رنگ، اندازه، شکل، فون ت نوشته و غیره همه در کنار هم قرار میگیرند تا چشم رهگذر را گرفته، او را مجذوب و در نهایت به مشتری تبدیل کنند

آخرین ویرایش توسط مدیر: