hamedakbari
عضو جدید
طراحی کاتالوگ به عنوان مهمترین نوع تبلیغات اساس یک تجارت موفق است. هر اندازه محصول یا خدمات با ارزشی داشته باشيد، مادامی که آن را به ديگران معرفی نکنيد، هیچ نتیجه ای بدست نخواهید آورد. طراحی کاتالوگ به عنوان یک ابزار بازاریابی در تبلیغات از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است از این جهت که باید مجموعه از محصولات و خدمات شما را به خوبی و با طراحی خاص به مشتربان معرفی کند . طراحی کاتالوگ به عنوان ابزاری گویا که به راحتی قابل حمل و قابل دسترسی می باشد می تواند رابط حرفه ای میان شما و مشتریانتان باشد . طراحی کاتالوگ حرفه ای با طرحی زیبا به راحتی می تواند محصولات شما را به تصویر بکشد و خیلی آسان تر از توضیحات نظر افراد را بخود جلب کرده و آن ها را توصیف کند .
گروه مشاوران طراحی کاتالوگ افراگرافیک با استفاده از توانایی های طراحان حرفه ای و خلاق و متخصص در زمینه طراحی کاتالوگ و طراحی کاتالوگ حرفه ای و خلق طراحی های کاملا خلاقانه و منحصربفرد تمامی تلاش خود را به کار می گیرد تا بتواند شما را در طراحی کاتالوگ دلخواهتان یعنی داشتن طرحی زیبا از کاتالوگ و همچنین طراحی کاتالوگ ارزان و در عین حال چشم نواز یاری نماید. فعالیت های طراحی کاتالوگ با محوریت افزایش رضایتمندی مشتریان و با تشکیل کارگروه های تخصصی و مستقل انجام می گیرد.
طراحی کاتالوگ حرفه ای
شرکت تبلیغاتی طراحی کاتالوگ افراگرافیک معتبرترین شرکت های طراحی کاتالوگ ارئه دهنده ایده های نوین در خدمات طراحی کاتالوگ ، صفحه ارایی و چاپ رویاهای شما را ترسیم خواهد کرد. مفتخر است با استفاده از خلاقیت و هنر کارشناسانی حرفه ای و متخصص با ایده های نو و خلاقانه طراحی کاتالوگ مشتریان عزیز را به نحو احسن با پیاده سازی استاندارهای لازم برای جذب مخاطبان بالقوه کاملا منحصربفرد طراحی می کند. شرکت طراحی کاتالوگ افراگرافیک اولویت اول خود را مورد پسند واقع شدن طراحی کاتالوگ انجام شده برای عوام قرار می دهد . علاوه بر این به گونه ای ایده های خلاقانه خود را در طراحی کاتالوگ به تصویر میکشد که مخاطبان خاص نیز مورد هدف واقع شده و به راحتی جذب خواهند شد .
در تمامی مراحل طراحی کاتالوگ باید دقت و تخصص به خرج داد تا تمامی اهداف طراحی کاتالوگ نیز حاصل شود . اولین مرحله که طراحی جلد کاتالوگ است و اولین چیزی است که نگاه مخاطب را جذب خواهد کرد. طراحان افراگرافیک با خلق اثری خاص و جذاب بازی با رنگ ها را به طور هنرمندانه ای در کنار تصاویر واقعی از برند شرکت شما به تصویر خواهند کشید . در طراحی کاتالوگ توسط کارشناسان افراگرافیک به هیچ عنوان تصاویر تکرای و موجود در اینترنت دیده نمی شود بلکه تمامی تصاویر به طور کاملا واقعی و توسط بخش عکاسی صنعتی انجام از محصولات و خدمات شما انجام خواهد شد .
طراحی کاتالوگ نیازمند عکاسی صنعتی است و می توان گفت دو عنصر جدایی ناپذیر هستند. زمانی متوجه اهمیت این موضوع خواهید شد که کاتالوگی تاثیرگذار با تصاویری جذاب و واقعی طراحی کرده باشید و با ارائه کاتالوگ به مخاطبان مشاهده خواهید کرد که با ایجاد انگیزه در کاربران می تواند آنها را به مشتری تبدیل کند. تصاویر عناصری قدرتمند در برقراری ارتباط با ذهن مخاطب هستند. بدون شک تصاویر در طراحی کاتالوگ به دلیل اهمیت بالایی که در جذب مخاطب دارند باید با کیفیتی عالی و مرتبط با موضوع طراحی انتخاب شوند. بنابراین می توان گفت طراحی کاتالوگ و عکاسی صنعتی مکمل یکدیگرند. در انتخاب تصاویر برای طراحی کاتالوگ به تصاویر تکراری با ابزارهای بی کیفیت و با استفاده از تصاویر موجود در اینترنت نباید بسنده کرد چرا که کیفیت طراحی کاتالوگ را تحت تاثیر قرارداده و آن را از هدف جذب مخاطب دور خواهد کرد. هنگامی که عکسی برای مخاطب جلوه ای تکراری داشته باشد ، توجهش را جلب نخواهد کرد و بالطبع تاثیرگذار نیز نخواهد بود اما زمانی که شما با استفاده از عکاسی صنعتی تصاویر متمایز داشته باشید با چاپ عکس های دیگر قابل مقایسه نیست. اگر نمای تصویر شما بزرگ باشد و پس زمینه کاتالوگ را با یک تصویر پوشش دهید تاثیر قابل توجهی در ارتباط با احساس و ذهن مخاطب به واسطه ی قوه بصری خواهد داشت. با رعایت رنگ بندی و هارمونی مناسب در پس زمینه ی تصویر و ایجاد جلوه ای خاص به راحتی می توان پیام خود را به مخاطب مننقل کرد . متونی که در کنار تصاویر استفاده می شوند باید فاصله ای متناسب داشته باشند . زمانی که متن و تصویر در کنار هم استفاده می شوند با به گونه ای تخصصی ترکیب شوند و اجازه دهد تا تصاویر بیشتر خودنمایی و جلوه کنند .
در طراحی کاتالوگ تصاویر باید به طور متوازن در صفحات قرار بگیرند . هر صفحه حداقل سه تصویر زیبا داشته باشد . نحوه چیدمان تصاویر در صفحات و قراردادن متون در مکان مناسب ، فونت و سایزی که برای متون استفاده می شود نیز در نحوه زیباسازی و طراحی کاتالوگی منحصربفرد تاثیرگذار است . عکاسی صنعتی برای خلق تصاویری با کیفیت و جذاب تر کردن طراحی کاتالوگ شما پیشنهاد ویژه افراگرافیک می باشد که توصیه می شود برای بهره مندی از تاثیر فوق العاده تصاویر با کیفیت در جذب بهتر و بیشتر این نکته را در انتخاب شرکت طراحی کاتالوگ برای محصولات خود حتما مدنظر داشته باشید .
علاوه بر تصاویر ، جملات و کلمات در صفحه ارایی ایجاد هیجان و انگیزه در مخاطبان و خوانندگان برای مطالعه کامل محصولات و کاتالوگ نیز بسیار تاثیرگذار هستند . باید از اغراق در جملات و نوشته های کاتالوگ و توضیحات محصولات بپرهیزید . توضیحات محصولات باید کاملا واضح و قابل فهم باشند . مشخصات واقعی محصولات باید به راحتی قابل دسترس مخاطبان باشند . به سایز و نوع فونت مناسب برای تمامی اجزای نوشته اعم از عنوان ها ، زیر عنوان ها و جملات باید توجه شود . همچنین طراحی پس زمینه ای زیبا و با هارمونی رنگی مناسب و متناسب با رنگ متن و عنوان ها مطالعه ی کاتالوگ را برای خواننده خوشایندتر و جذاب تر خواهد کرد .
بنابراین با توجه به حساسیت ها و نکات موجود در طراحی کاتالوگ باید طراحی کاتالوگ و چاپ کاتالوگ را به طراحانی متخصص و خلاق برای اجرای تخصصی در این امر بسپارید .
گروه مشاوران طراحی کاتالوگ افراگرافیک با استفاده از توانایی های طراحان حرفه ای و خلاق و متخصص در زمینه طراحی کاتالوگ و طراحی کاتالوگ حرفه ای و خلق طراحی های کاملا خلاقانه و منحصربفرد تمامی تلاش خود را به کار می گیرد تا بتواند شما را در طراحی کاتالوگ دلخواهتان یعنی داشتن طرحی زیبا از کاتالوگ و همچنین طراحی کاتالوگ ارزان و در عین حال چشم نواز یاری نماید. فعالیت های طراحی کاتالوگ با محوریت افزایش رضایتمندی مشتریان و با تشکیل کارگروه های تخصصی و مستقل انجام می گیرد.
طراحی کاتالوگ حرفه ای
شرکت تبلیغاتی طراحی کاتالوگ افراگرافیک معتبرترین شرکت های طراحی کاتالوگ ارئه دهنده ایده های نوین در خدمات طراحی کاتالوگ ، صفحه ارایی و چاپ رویاهای شما را ترسیم خواهد کرد. مفتخر است با استفاده از خلاقیت و هنر کارشناسانی حرفه ای و متخصص با ایده های نو و خلاقانه طراحی کاتالوگ مشتریان عزیز را به نحو احسن با پیاده سازی استاندارهای لازم برای جذب مخاطبان بالقوه کاملا منحصربفرد طراحی می کند. شرکت طراحی کاتالوگ افراگرافیک اولویت اول خود را مورد پسند واقع شدن طراحی کاتالوگ انجام شده برای عوام قرار می دهد . علاوه بر این به گونه ای ایده های خلاقانه خود را در طراحی کاتالوگ به تصویر میکشد که مخاطبان خاص نیز مورد هدف واقع شده و به راحتی جذب خواهند شد .
در تمامی مراحل طراحی کاتالوگ باید دقت و تخصص به خرج داد تا تمامی اهداف طراحی کاتالوگ نیز حاصل شود . اولین مرحله که طراحی جلد کاتالوگ است و اولین چیزی است که نگاه مخاطب را جذب خواهد کرد. طراحان افراگرافیک با خلق اثری خاص و جذاب بازی با رنگ ها را به طور هنرمندانه ای در کنار تصاویر واقعی از برند شرکت شما به تصویر خواهند کشید . در طراحی کاتالوگ توسط کارشناسان افراگرافیک به هیچ عنوان تصاویر تکرای و موجود در اینترنت دیده نمی شود بلکه تمامی تصاویر به طور کاملا واقعی و توسط بخش عکاسی صنعتی انجام از محصولات و خدمات شما انجام خواهد شد .
طراحی کاتالوگ نیازمند عکاسی صنعتی است و می توان گفت دو عنصر جدایی ناپذیر هستند. زمانی متوجه اهمیت این موضوع خواهید شد که کاتالوگی تاثیرگذار با تصاویری جذاب و واقعی طراحی کرده باشید و با ارائه کاتالوگ به مخاطبان مشاهده خواهید کرد که با ایجاد انگیزه در کاربران می تواند آنها را به مشتری تبدیل کند. تصاویر عناصری قدرتمند در برقراری ارتباط با ذهن مخاطب هستند. بدون شک تصاویر در طراحی کاتالوگ به دلیل اهمیت بالایی که در جذب مخاطب دارند باید با کیفیتی عالی و مرتبط با موضوع طراحی انتخاب شوند. بنابراین می توان گفت طراحی کاتالوگ و عکاسی صنعتی مکمل یکدیگرند. در انتخاب تصاویر برای طراحی کاتالوگ به تصاویر تکراری با ابزارهای بی کیفیت و با استفاده از تصاویر موجود در اینترنت نباید بسنده کرد چرا که کیفیت طراحی کاتالوگ را تحت تاثیر قرارداده و آن را از هدف جذب مخاطب دور خواهد کرد. هنگامی که عکسی برای مخاطب جلوه ای تکراری داشته باشد ، توجهش را جلب نخواهد کرد و بالطبع تاثیرگذار نیز نخواهد بود اما زمانی که شما با استفاده از عکاسی صنعتی تصاویر متمایز داشته باشید با چاپ عکس های دیگر قابل مقایسه نیست. اگر نمای تصویر شما بزرگ باشد و پس زمینه کاتالوگ را با یک تصویر پوشش دهید تاثیر قابل توجهی در ارتباط با احساس و ذهن مخاطب به واسطه ی قوه بصری خواهد داشت. با رعایت رنگ بندی و هارمونی مناسب در پس زمینه ی تصویر و ایجاد جلوه ای خاص به راحتی می توان پیام خود را به مخاطب مننقل کرد . متونی که در کنار تصاویر استفاده می شوند باید فاصله ای متناسب داشته باشند . زمانی که متن و تصویر در کنار هم استفاده می شوند با به گونه ای تخصصی ترکیب شوند و اجازه دهد تا تصاویر بیشتر خودنمایی و جلوه کنند .
در طراحی کاتالوگ تصاویر باید به طور متوازن در صفحات قرار بگیرند . هر صفحه حداقل سه تصویر زیبا داشته باشد . نحوه چیدمان تصاویر در صفحات و قراردادن متون در مکان مناسب ، فونت و سایزی که برای متون استفاده می شود نیز در نحوه زیباسازی و طراحی کاتالوگی منحصربفرد تاثیرگذار است . عکاسی صنعتی برای خلق تصاویری با کیفیت و جذاب تر کردن طراحی کاتالوگ شما پیشنهاد ویژه افراگرافیک می باشد که توصیه می شود برای بهره مندی از تاثیر فوق العاده تصاویر با کیفیت در جذب بهتر و بیشتر این نکته را در انتخاب شرکت طراحی کاتالوگ برای محصولات خود حتما مدنظر داشته باشید .
علاوه بر تصاویر ، جملات و کلمات در صفحه ارایی ایجاد هیجان و انگیزه در مخاطبان و خوانندگان برای مطالعه کامل محصولات و کاتالوگ نیز بسیار تاثیرگذار هستند . باید از اغراق در جملات و نوشته های کاتالوگ و توضیحات محصولات بپرهیزید . توضیحات محصولات باید کاملا واضح و قابل فهم باشند . مشخصات واقعی محصولات باید به راحتی قابل دسترس مخاطبان باشند . به سایز و نوع فونت مناسب برای تمامی اجزای نوشته اعم از عنوان ها ، زیر عنوان ها و جملات باید توجه شود . همچنین طراحی پس زمینه ای زیبا و با هارمونی رنگی مناسب و متناسب با رنگ متن و عنوان ها مطالعه ی کاتالوگ را برای خواننده خوشایندتر و جذاب تر خواهد کرد .
بنابراین با توجه به حساسیت ها و نکات موجود در طراحی کاتالوگ باید طراحی کاتالوگ و چاپ کاتالوگ را به طراحانی متخصص و خلاق برای اجرای تخصصی در این امر بسپارید .