تاپیک اختصاصی طرفداران CHELSEA

sanijoon

کاربر فعال تالار مقالات ,
کاربر ممتاز






 

sanijoon

کاربر فعال تالار مقالات ,
کاربر ممتاز
ویلموتس: هازارد از مسی و رونالدو بهتر است

ویلموتس: هازارد از مسی و رونالدو بهتر است

مارک ویلموتس، سرمربی تیم ملی بلژیک عنوان کرد که ادن هازارد را به کریستین رونالدو، لیونل مسی و نیمار ترجیح می دهد.



به گزارش کانون رسمی هواداران چلسی در ایران، ستاره 23 ساله و بلژیکی چلسی، فصل بسیار خوبی را در لیگ برتر سپری کرده است و اکنون نیز همراه با تیمش در صدر جدول لیگ برتر قرار دارد.


ویلموتس، که قطعا هازارد یکی از اصلی ترین بازیکنانش در جام جهانی 2014 خواهد بود، به تمجید از این وینگر سابق تیم لیل پرداخته است، او معتقد است که هازارد به زودی توپ طلای خود را به استمفورد بریج خواهد آورد: " ادن فهمیده است که می تواند در تیم ملی بلژیک به بالا ترین رویا های خود دست پیدا کند."


"حتی با وجود یک تیم بسیار قوی، ادن یک بازیکنی یگانه است چون او چیزهای بیشتری نسبت به بقیه دارد. از نظر تکنیکی، او فوق العاده است! من مطمئنم او به زودی توپ طلا را دریافت می کند چون استعداد بی نظیری دارد و مرا متقاعد کرده که این را بگویم."


" اگر از من بپرسند مسی، رونالدو یا نیمار؟ من می گویم هازارد را می خواهم!"

ویلموتس معتقد است که هازارد می تواند همان تاثیری را در چلسی داشته باشد که مسی و رونالدو در لالیگا دارند: " ادن بازیکن مهمی برای چلسی به شمار می رود. مسی و رونالدو در طول پنج سال در بارسا و رئال کار متفاوتی انجام دادند، ادن نیز همین کار را خواهد کرد."


"در بازی با منچستر سیتی، او با مدافعان ملی پوش و ماهری مقابل بود اما توجه نمی کرد و کار خودش را انجام می داد! اما با این حال، او، هنوز خیلی جوان است و باید قدم به قدم پیش برود. او باهوش است، می داند که می تواند به بالاترین سطح ها برسد. ادن همه چیز را به خوبی یاد می گیرد و بسیار کم مصدوم می شود."


ویلموتس که از بلژیک تیمی قدرتمند ساخته در پایان عنوان کرد: "او معایب کوچکی هم دارد، مانند مورینیو من نیز این را می گویم، اما این معایب امروزه کم تر دیده می شود، بهتر است بگوییم در گذشته وجود داشته. تاثیر او در کارهای دفاعی تیم نیز زیاد است و او برای تیم بازی می کند."
 

sanijoon

کاربر فعال تالار مقالات ,
کاربر ممتاز
میکل و ماتیچ آماده پیروزی مقابل منچستر سیتی

میکل و ماتیچ آماده پیروزی مقابل منچستر سیتی

جان اوبی میکل و ماتیچ به صحبت درباره بازی حساس برابر منچستر سیتی پرداخته اند.



به گزارش کانون رسمی هواداران چلسی در ایران، نمانیا ماتیچ و جان اوبی میکل در طی مصاحبه ای درباره بازی حساس فردای چلسی برابر منچستر سیتی در جام حذفی انگلستان صحبت کرده اند. این دو هافبک تدافعی تیم چلسی، که شرایط متفاوتی در باشگاه دارند، هر دو تصمیم دارند که به چلسی برای کسب قهرمانی هشتم خود در این رقابت ها کمک کنند.


شاگردان خوزه مورینیو چندی پیش در ورزشگاه اتحاد و در رقابت های لیگ برتر جزیره برابر منچستر سیتی بازی کردند و با نتیجه 1-0 به پیروزی رسیدند، در بازی که ماتیچ، اولین بازی فیکس خود را در لیگ برتر پس از بازگشت به چلسی در لیگ برتر را انجام داد، او توانست به خوبی یحیی توره را مهار کند و توپ را به خوبی در زمین پخش کند.

اما در بازی پیشین لیگ برتر، ماتیچ به همراه هم تیمی هایش نتوانست به نتیجه ای بهتر از تساوی 1-1 دست پیدا کند، اما او معتقد است که هیچ دلیلی وجود ندارد که تیم بخواهد رویکرد و سبک بازی خود را تغییر دهد. ماتیچ به سایت رسمی باشگاه چلسی گفت: "این یک بازی متفاوت است و ما باید همه چیز را درباره هفته گذشته فراموش کنیم."

"هر بازی متفاوت است، به خصوص وقتی که در برابر تیمی مانند منچستر سیتی بازی می کنید. به عنوان یک تیم، ما سعی می کنیم که برای هر بازی مانند بازی قبل آماده شویم و امیدوارم که این بار نیز مانند بازی با این تیم در لیگ برتر نمایش خوبی داشته باشیم."

"آن ها تیم بسیار قوی هستند که با توجه به عناصر تهاجمی خود میل تهاجمی زیادی نیز دارند. من انتظار دارم که مانند همیشه بازی کنند، اما ما نیز برنامه خود را برای این بازی داریم. ما در بازی با این تیم در لیگ برتر بازی تهاجمی داشتیم و در این بازی نیز سعی می کنیم همینطور باشیم و ثابت کنیم که تیم خیلی خوبی هستیم."

آبی ها در هر دو بازی رفت و برگشت این فصل در لیگ برتر منچستر سیتی را شکست دادند، پیشرفت بزرگ وقتی مشخص می شود که آن ها در فصل گذشته نتوانستند سیتی را در سه بازی شکست دهند. همچنین تاثیرات روانی بر تیم مانوئل پلگرینی می تواند کاملا به سود چلسی باشد. ماتیچ ادامه داد: "هر بازی در برابر تیم های بزرگ بسیار مهم است. اگر در آن پیروز شویم اعتماد به نفس‌مان بسیار بالا می رود، ما تنها بر روی بازی خودمان تمرکز می کنیم و سعی می کنیم به مرحله بعدی برویم."

"جام حذفی برای هر باشگاهی مهم است و ما نیز تفاوتی نداریم. ما دوست داریم که به فینال برویم و در ومبلی بازی کنیم. این برای طرفداران خیلی خوب است، برای هر کسی در باشگاه خوب است و همچنین برای من، در نخستین فصلم، بسیار خوشحال کننده است."

اما علاوه بر ماتیچ، میکل نیز مصاحبه ای درباره بازی با سیتی انجام داده است، او از سال 2006 تا کنون در چلسی حضود دارد.


در بازی های فینال جام حذفی سال های 2007، 2009 و 2012 که همگی با پیروزی چلسی همراه بوده اند، میکل نقش داشته است. با این حال پیروزی چلسی در سال 2010 برابر پورتوث را به دلیل مصدومیت زانو از دست داد.

جان اوبی میکل 26 ساله عنوان کرد: "جام حذفی بسیار مهم است. این جام همیشه برای چلسی مهم بوده و اهمیتی ندارد که پیش از این چند بار در آن قهرمان شده اید."

"اگر قهرمانی را برای چهارمین بار تجربه کنم، خیلی خوشحال می شوم و تیم نیز سنت های خود را حفظ می کند، با توجه به این که ما پیش از این از رقابت های جام اتحادیه حذف شده ایم، می خواهیم که این بار به ومبلی برویم. اگر منچستر سیتی را ببریم تنها یک بازی تا نیمه نهایی فاصله خواهیم داشت."

" این بازی نسبت به بازی که هفته گذشته در لیگ برتر داشتیم و بردیم متفاوت است. این یک رقابت دیگر است و ما باید ذهنیتی دیگر داشته باشیم. من مطمئنم که منچستر سیتی نیز همینطور فکر می کند."

ناراحتی از حذف جام جذفی سال گذشته در مرحله نیمه نهایی به دست منچستر سیتی هنوز هم در ذهن میکل هست و پیروزی در این بازی می تواند آن خاطره را به کلی پاک کند.

دمبا با در آن بازی پس از این که منچستر سیتی 2-0 جلو افتاد یک گل زد، در ادامه نیز چلسی چند موقعیت داشت اما در نهایت این سیتی بود که به فینال رفت. میکل در پایان گفت: "ما در ومبلی و در مرحله نیمه نهایی به سیتی باختیم و آن روز برای ما روز سختی بود."

" بازی را خوب شروع نکردیم، به آن ها اجازه دادیم که دو گل بزنند، در نتیجه باید مطمئن شویم که دوباره اجازه این کار را به آن ها نخواهیم داد."
 

sanijoon

کاربر فعال تالار مقالات ,
کاربر ممتاز
کنفرانس خبری مورینیو پیش از بازی مقابل سیتی

کنفرانس خبری مورینیو پیش از بازی مقابل سیتی

خوزه مورینیو در کنفرانس خبری پیش از بازی مقابل منچستر سیتی عنوان کرد که چلسی برای پیروزی به اتحاد می رود.



به گزارش کانون رسمی هواداران چلسی در ایران، آبی ها پس از پیروزی برابر استوک سیتی در جام حذفی، حالا باید با منچستر سیتی بازی کنند که سه شنبه میزبان بارسلونا خواهد بود. این در حالیست که هنوز چیزی از پیروزی 1-0 آبی ها در اتحاد نمی گذرد.

مورینیو در کنفرانس خبری تایید کرد: "جان تری نمی تواند بازی کند. فکر کنم کیهیل هم به بازی نرسد. مقابل وست برومویچ از ناحیه ساق پا آسیب دید. امروز سعی کرد که تمرین کند ولی در پایان جلسه وضعیت خوبی نداشت. از وضعیت او اسکن می گیریم و می بینیم که می تواند با کند یا نه."


"هیچ دو بازی مثل همدیگر نیستند، ولی آیا نگرش ما همان نگرش است؟ با وجود این که می دانیم مقابل بهترین تیم کشور بازی داریم، می رویم که برنده شویم؟ بله، نگرش ما همین است."


"ما بازی قبلی را قدم به قدم آنالیز کردیم و آن ها موقعیت هایی داشتند، دروازه بان ما عالی کار کرد. بازی خیلی خیلی متعادل بود. شما می توانید با دیدن بازی قبلی، از برخی جهات بهبود پیدا کنید. شما می توانید اشتباهات و حریف خود را آنالیز کنید، شما می توانید تحت تاثیر جو مسابقه قرا بگیرید. سیتی حتی اگر تیمش را عوض کند و سبک بازی را نیز تغییر دهد، باز هم قوی است."


"ما نمی خواهیم کار به بازی تکراری بکشد، نیازی به بازی تکراری نداریم. به اتحاد نمی رویم که مساوی کنیم و بازی را به استمفوردبریج بکشانیم. به اتحاد می رویم و تلاش می کنیم که برنده شویم."


"اف ای کاپ جامی بزرگ و زیباست. این جام برای همه زیباست. قرعه کشی که انجام شد (برخورد سیتی به چلسی و آرسنال به لیورپول) حتی بازی ها را زیبا تر هم می کند چون فضای زیادی به تیم هایی که جام نمی گیرند برای قهرمانی داده می شود."


"دو تا از تیم های بزرگ کنار می روند، در یک چهارم نهایی یکی از بین سیتی و چلسی و یکی از بین آرسنال و لیورپول حضور خواهد داشت. 6 تیم دیگر فرصت فوق العاده ای برای رسیدن به وبملی دارند. قرعه کشی باعث شد که مسائل به گونه ای پیش برود که فینال بتواند غیر قابل پیش بینی شود و این زیبایی رقابت هاست."


آرسن ونگر کنایه زده بود که مورینیو به خاطر "ترس از شکست" تیمش را از لیست نامزد های قهرمانی کنار زده است.


مورینیو نیز این گونه جواب ونگر را داد: "ونگر در زمینه شکست و عدم موفقیت تخصص دارد. من ندارم. اگر هم ظاهرا حق با او باشد، درست می گوید و من از شکست می ترسم چون زیاد نباخته ام. شاید درست می گوید."


"واقعیت این است که او متخصص شکست است چون 8 سال حتی یک جام هم نبرده و این شکست محسوب می شود. اگر من چنین کاری را در 8 سال در چلسی انجام دهم، لندن را ترک می کنم و دیگر هم بر نمی گردم."
 

sanijoon

کاربر فعال تالار مقالات ,
کاربر ممتاز
منچستر سیتی 2-0 چلسی

منچستر سیتی 2-0 چلسی

چلسی با شکست مقابل منچستر سیتی از جام حذفی کنار رفت.



به گزارش کانون رسمی هوادارن چلسی در ایران، آبی ها خسته از تساوی سه شنبه شب مقابل وست برومویچ و منچستر سیتی شاداب که یک هفته استراحت کرده بود و بازیش مقابل ساندرلند لغو شده بود، در اتحاد مقابل همدیگر قرار گرفتند و نتیجه ای رقم خود که چندان دور از انتظار نبود و چلسی از جام حذفی کنار رفت.


در نیمه اول آبی ها از پس منچستر سیتی که حمایت هوادارانش را در اختیار داشت بر نیامدند. در دقایق اول بازی ضربه استوان یووتیچ به تیرک افقی دروازه خورد و چند دقیقه بعد روی حرکتی دیدنی توانست گلزنی کند تا بازی 1-0 به سود منچستر سیتی شود.


آبی ها نیز روی حرکات ادن هازارد و ویلیان چند حمله طراحی کردند ولی به جایی ختم نشد.


بازی در نیمه اول با نتیجه 1-0 به سود میزبان به اتمام رسید.


در نیمه دوم صلاح به جای اتوئو به میدان امد ولی کار خاصی از پیش رو برنداشت و مورینیو مجبور شد تورس را به بازی بفرستد و در خط حمله قرار دهد.


در حالی که چلسی تنها یک گل برای مساوی کردن بازی میخواست، یک گل خورد تا بازی عملا تمام شد.


نصری روی پاس داوید سیلوا این گل را به ثمر رساند که به نطر افساید می رسید. در پایان بازی با همان نتیجه 2-0 به اتمام رسید تا چلسی از جام حذفی حذف شود.


ترکیب چلسی: چک، ایوانویچ، لوئیز، کیهیل، آزپیلیکوئتا، ماتیچ، میکل، رامیرس (تورس)، ویلیان (اسکار)، هازارد، اتوئو (صلاح)
نیمکت: شوارزر، کول، لمپارد، صلاح، اسکار، شورله، تورس
کارت زرد: لوئیز، ماتیچ


ترکیب منچستر سیتی: پانتیلیمون، زابالتا، لسکات، کومپانی، کلیچی، توره، گارسیا، سیلوا (ناواس)، میلنر، ژکو (نگردو)، یووتیچ (نصری)
نیمکت: هارت، ریچاردز، دی میکلیس، کولاروف، نصری، ناواس، نگردو
کارت زرد: توره، گارسیا، یووتیچ، کمپانی
گل: یووتیچ، نصری
 

sanijoon

کاربر فعال تالار مقالات ,
کاربر ممتاز
مورینیو: ما تیمیم، با هم می بریم و می بازیم

مورینیو: ما تیمیم، با هم می بریم و می بازیم

خوزه مورینیو در کنفرانس خبری عنوان کرد که سیتی تیم بهتر بوده و بازی را برده است.



به گزارش کانون رسمی هوادارن چلسی در ایران، امشب در جام حذفی چلسی با نتیجه 2-0 از سیتی شکست خورد تا از دور رقابت ها کنار برود.

مورینیو در کنفرانس خبری پس از بازی گفت: "سیتی خیلی بهتر از ما بازی کرد و شایسته برد بود. وقتی که تیم بهتر برنده می شود، فوتبال در صلح و آرامش قرار می گیرد. دو هفته تیم بهتر برد و امروز هم تیم برتر برد."


"من به بازیکنانم اعتبار می دهم چون نشان دادند که دو بار سیتی را بردن و در اتحاد این تیم را شکست دادن، چقدر سخت است. بیایید به خاطر کاری که ما دو هفته پیش اینجا انجام دادیم اعتبار دهیم. امروز وضعیت ساده بود. آنالیز بازی ساده است. آن ها تیم برتر میدان بودند و بردند."


در مورد گل دوم سیتی که آفساید بود.
"آیا تیم داوری در نیمه دوم ضعیف بود؟ بله. ولی آیا اگر تیم داوری عالی کار می کرد، چلسی می برد؟ نه. گل دوم آفساید بود ولی آن ها 1-0 می بردند چون ما هرگز به گلزنی نزدیک نشدیم و هیچ تسلطی بر روی بازی نداشتیم و سیتی را نترساندیم."


در مورد حذف از جام حذفی
"ما بازی به بازی می رویم و چیزی هستیم که هستیم! همیشه تلاش می کنیم که بازی بعدی را ببریم، مهم نیست در چه رقابتی باشد، پس فکر نمی کنم 1 یا 2 بازی بیشتر در جام حذفی چیزی را برای ما تغییر دهد یا چیزی را برای سیتی تغییر دهد که تیم قدرتمندی دارند."


"امروز همچنین تفاوت طراوت دو تیم کاملا مشخص بود. یک تیم چند روز پیش بازی کرده بود و تیم دیگر هفته پیش آخرین بازیش به یک هفته پیش بر می گشت. دیدن این تفاوت خیلی ساده بود."


"چیزهایی وجود دارد که من نمی توانم بگویم و می خواهم پیش خودم نگهشان دارم. نمی خواهم به طور فردی در مورد دروازه بانم، دفاع چپم یا مهاجمم حرف زنم. ما یک تیم هستیم، با هم می بریم و با هم می بازیم."



 

sanijoon

کاربر فعال تالار مقالات ,
کاربر ممتاز
داستان جالب حرفه ای شدن دمبا با

داستان جالب حرفه ای شدن دمبا با

مهاجم سابق نیوکاسل و حال حاضر آبی ها، طی مصاحبه ای متفاوت درباره دوران جوانی اش و علاقه به فوتبال صحبت کرده است.




به گزارش کانون رسمی هواداران چلسی در ایران، دوران حرفه ای دمبا با بسیار جالب تر از آن است که خیلی ها فکر می کنند، در آستانه دیدار برابر اورتون در استمفوردبریج در رقابت های لیگ برتر جزیره، با به صحبت درباره دوران ابتدایی بازی گری اش پرداخته است.


برای یک پسر جوان، که مشتاق فوتبال بازی کردن است، تصمیم برای ترک یک باشگاه نیمه حرفه ای در سطح چهارم فوتبال کشور که باعث رشد او از کودکی شده است، برای پیشرفت در فوتبال و رسیدن به مراحل بالاتر در تیمی دیگر، کمی شک برانگیز است. اما به هر حال وجود آکادمی های پیشرفته در سطح جهان همراه با امکانات فراوان، محل بسیار خوبی برای رشد و پیشرفت یک بازیکن 20 ساله است.


دمبا با به سایت رسمی باشگاه چلسی گفت: "من هیچ شکی نداشتم که دوست دارم یک فوتبالیست شوم چون این تنها انتخاب من بود. بعضی افراد انتخاب های زیادی دارند اما برای من تنها حق انتخابم فوتبال بود، در نتیجه من همه چیزم را دادم."


"وقتی بچه بودم ترک کردن خانه و رفتن به سراسر اروپا برای پیدا کردن یک باشگاه از روی فدا کاری نبود. بلکه این تنها راهی بود که من را به جایی که اکنون هستم می رساند و من از بابت آن افتخار می کنم. من تنها سعی می کردم که خودم را باور داشته باشم، سعی می کردم که کار خودم را انجام دهم و حالا اینجا هستم."


با در نهایت به رویای دوران کودکی اش که امضا قرارداد با یک باشگاه حرفه ای بود دست یافت. با به همراه دو فوتبالیست جوان و مشتاق دیگر سفر خود را برای پیدا کردن تیم شروع کرده بود، و ماجرای اصلی در سال 2005 در انگلستان رخ داد: "هر سه ما به اینجا آمده بودیم تا موفق شویم و جام بگیریم. این یک ماجراجویی بود. برخی از تست هایی که در سوانسی و بارنزلی، و همینطور واتفورد داشتیم به ثمر ننشستند.. متاسفانه دوستانی که با من بودند نتوانستند به آرزویشان برسند، اما من وقتی به فرانسه بازگشتم تجربه بیشتری داشتم. چیز های زیادی یاد گرفته بودم که می توانست در ابتدای دوران بازی گری ام به من کمک کند."


"من می دانم چرا به انگلستان رفته بودم، هدف اصلیم این بود که در باشگاهی مثل چلسی کارم را تمام کنم. اگر موفق نمی شدم به هدفم برسم باید در خانه می نشستم و این چه فایده ای داشت؟ همه چیز برای این روز ها ساخته شده بود، و حالا من خوشحالم و به خودم افتخار می کنم."


این مهاجم 28 ساله نماینده باشگاه برای افتتاحیه یک سری بازی های خیریه در روز شنبه خواهد بود. با که مسلمان است در این مورد گفت: "ایمان دینم به من یاد داده که همه با هم برابر هستند، سیاه یا سفید، مرد یا زن، ما همگی انسان هستیم. من با برادر خودم نمی جنگم، و همچنین نمی دانم که چرا ما با هم می جنگیم چرا که هر فردی ممکن است سیاه پوست یا سفید پوست باشد، مسلمان باشد، یا یهودی، یا بودایی. این موارد زیاد است. من درباره کسی به خاطر ظاهرش قضاوت نمی کنم."


"مهم است که باشگاه در این کارها دخیل باشد. وقتی کودکانی هستند که هوادار این باشگاه اند و با توجه به اینکه چلسی هواداران زیادی در سراسر جهان دارد، دیدن فعالیت باشگاه در این گونه مسائل، باعث می شود که آن ها به فکر فرو روند. در فوتبال شما چیزهای خوب و بد زیادی می بینید در نتیجه باید تلاش کنید که دیگران را از بابت کاری که با شما و یا با افراد دیگر کرده اند ببخشید."


دمبا با در پایان گفت: "ما بازی قبلی در جام حذفی را باختیم و دوست نداریم در دو بازی پشت سر هم نا کام باشیم. اینطوری بد می شود."


"شنبه هر کاری از دستمان بر بیاید انجام می دهیم چرا که این بازی برای برگشتن به روند پیروزی های‌مان مهم است، به علاوه این برد برای رقابت ما برای قهرمانی و همچنین برای اعتماد به نفس ما مهم است."
 

sanijoon

کاربر فعال تالار مقالات ,
کاربر ممتاز
لوئیز: ونگر آرزو دارد در چلسی باشد

لوئیز: ونگر آرزو دارد در چلسی باشد

مدافع برزیلی آبی ها معتقد است که بگو مگو های میان مورینیو و ونگر بخشی از فوتبال است و پیش می آید و در مورد جام جهانی نیز صحبت هایی کرد.



به گزارش کانون رسمی هواداران چلسی در ایران، داوید لوییز، مدافع برزیلی چلسی می گوید که توجهی به حاشیه هایی که اطراف تیمش وجود دارد نمی کند و سعی دارد کار خودش را انجام دهد.

لوئیز در کمپین تبلیغاتی "هنر فوتبال" که یکی از کارهای کمپانی پپسی است گفت: "او قابلیت های فوق العاده ای برای کار کردن دارد. من مردی با قلبی باز هستم. می خواهم هر روز یاد بگیرم. خوشحالم که خوزه اینجاست، خوشحالم که می توانم برای باشگاهی بزرگ بازی کنم و فرصت کار کردن با مربی خوب را دارم."


چند وقتی می شود که بین خوزه مورینیو و آرسن ونگر، سرمربی تیم آرسنال بگو مگو هایی به وجود آمده، حال داوید لوییز در واکنش به این اتفاقات به اسکای اسپورتس گفت: "فوتبال همین است، شما نمی توانید به هر کسی توجه کنید چرا که اگر به صحبت های مربی دیگری گوش دهید، دیگر تنها یک مربی ندارید بلکه 10، 20 و 100 مربی دارید. همه می خواهند بخشی از باشگاه ما باشند پس این صحبت ها طبیعیست."


لوییز در ادامه درباره 12 بازی باقی مانده در لیگ برتر نیز گفت: "من تحت فشار بودن را دوست دارم، نیازی نیست که فشار را از روی من بردارید چون دوستش دارم و به خاطر همین برای چنین باشگاه بزرگی بازی می کنم، این دلیل بودن من در اینجاست."


" ما نمی ترسیم، اکنون در صدر جدول قرار داریم، از این بابت خوشحالیم. به سخت کوشی خود هر روز ادامه می دهیم. قطعا من به همه اشخاص و تیم ها احترام می گذارم، اما ما باید کار خودمان را انجام دهیم."


لوییز در ادامه گفت که معتقد است که هم تیمی بلژیکی اش، ادن هازارد، به زودی می تواند به بهترین بازیکن جهان تبدیل شود: "او می تواند لئوناردو داوینچی فوتبال باشد. او می تواند به بهترین بازیکن جهان تبدیل شود."


مدافع برزیلی آبی ها همچنین اعتراف کرد که نمی تواند برای فرا رسیدن تابستان و آغاز جام جهانی 2014 برزیل صبر کند: "اگر شما دوست دارید که قهرمان جام جهانی شوید، باید در هر شرایطی برنده شوید، بازی کردن در جام جهانی رویایی بود که به حقیقت تبدیل شد."


او همچنین معتقد است که تیم ملی انگلستان هنوز برای رفتن به مراحل بالا جام جهانی آماده نیست: "انگلستان باید خودباوری بیشتری داشته باشد، آن ها نسل بسیار خوبی از میکس بازیکنان جوان و با تجربه در اختیار دارند."


"گاهی اوقات انگلیسی ها می گویند که رسیدن به یک چهارم و یا نیمه نهایی خوب است، بیخیال! شما باید باور داشته باشید که توانایی بیشتر از این ها را دارید. شما بازیکنان بسیار خوبی مانند جک ویلشر دارید که می توانند برای این کشور تاریخ سازی کنند."


"من همیشه باور دارم که شما می توانید آن چیزی که در زندگی می خواهید را به دست بیاورید، به شرط این که تلاش کنید، در غیر این صورت هرگز رشد نمی کنید."


داوید لوییز همچنین درباره هم تیمی های ملی پوش انگلستانی خود در چلسی، یعنی اشلی کول و فرانک لمپارد هم صحبت کرد: "فرانک لمپارد و اشلی کول هر دو بازیکنان بسیار خوبی هستند که شایستگی رفتن به جام جهانی را دارند. اشلی در این فصل زیاد بازی نکرده است اما تلاش زیادی می کند که به جام جهانی برود، فرانک هم همینطور."


"ما هم قطعا درباره جام جهانی صحبت می کنیم. چون همه برایش هیجان زده شده اند. ما هم دیگر را تشویق می کنیم. این برای نسل ما فرصت بزرگیست، نه تنها برای بازیکنان برزیلی، بلکه برای تمام بازیکنان کشور های دیگر."
 

sanijoon

کاربر فعال تالار مقالات ,
کاربر ممتاز
کنفرانس خبری مورینیو پیش از بازی اورتون

کنفرانس خبری مورینیو پیش از بازی اورتون

خوزه مورینیو پیش از بازی تیمش مقابل تافی ها، در کنفرانس خبری در مورد وضعیت تیم و دیگر مسائل صحبت کرد.



به گزارش کانون رسمی هواداران چلسی در ایران، خوزه تایید کرد که جان تری به میادین برگشته ولی این بار داوید لوئیز مصدوم شده است.


مورینیو گفت: "جان آماده است و بازی می کند. من به بازی گالاتاسارای فکر نمی کنم و تیمی قوی مناسب با بازی اورتون به میدان خواهم فرستاد."


"داوید لوئیز مصدوم شده، در ماهیچه اش درد را احساس می کند، برای این بازی آماده نیست ولی امیدوارانه به بازی بعدی می رسد. بازی بعدی در لیگ قهرمانان است که دو بازیکن از حالت عادی کمتر داریم چون صلاح و ماتیچ نمی توانند بازی کنند. ما به داوید لوئیز احتیاج داریم که اگر ممکن است برای بازی گالاتاسارای آماده شود."


مورینیو در مورد جان تری که سه بازی آخر چلسی را از دست داده نیز گفت: "بازگشت او مهم است خصوصا حالا که داوید را نداریم. اگر داوید و جان را با همدیگر نداشته باشیم، وضعیت خیلی مشکل تر هم می شود، واقعیت این است که وقتی جان بازی نکرد، داوید بازی کرد، حالا داوید نمی تواند بازی کند ولی جان آماده است که این به ما توازن می دهد."


"جان تری بازیکن با ثباتیست، اشتباهات زیادی ندارد. او یک عملکرد پایه دارد که به تیم ثبات می دهد. هر تیمی، خصوصا تیمی که جوانان زیادی دارد، به ثبات در خط دفاع احتیاج دارد و این چیزیست که ما را در موقعیت خوبی در لیگ قرار داده است."


"برای من بازوبند کاپیتانی اهمیت چندان خاصی ندارد. چیزی که مهم است صحبت های درون زمین است. هیلی اوقات من نمی توانم آن را کنترل کنم، خصوصا وقتی که بازیکنانم در حال دفاع کردن هستند و از من دورند. گاهی اوقات چیزهایی در مورد کنترل بازی وجود دارد، مانند پر کردن فواصل، وضعیت دفاعی و چگونگی پرس کردن حریف هستند که جان به تیم می گوید. داشتن چنین بازیکنی در زمین با چنین قدرت تکلمی که بتواند خواسته های مرا منتقل کند مهم است."


"اورتون تیم خیلی خویست، عالی بازی می کنند و نتیجه هم می گیرند. وضعیتشان در جدول نشان می دهد که چه کیفیتی دارند و به طور قطع بازی خیلی سختی برای ما خواهد بود."


"آن ها عالی دفاع می کنند و در ضد حملات خطرناکند. با حضور عثمان و گرت بری خط هافبک بسیار با تجربه ای دارند که به بازی آن ها ثبات و انسجام می دهد. اورتون توازن خیلی خوبی دارد و حریف سختیست."


"فکر نمی کنم آمار و ارقام نقشی در نتجه بازی داشته باشد. این بازی جداست و مهم نیست که قبلا چه شده است. ما فکر می کنیم که بتوانیم آن ها را ببریم چون به خودمان و کارهایی که در طول هفته انجام دادیم باور داریم که می توانیم در سطح خوبی بازی کنیم. در مورد چیزهای بد و خوبی که قبلا رخ داده، تاثیر نمی پذیریم."


"اگر اورتون را ببریم، هفته خوبی برایمان می شود. از دست دادن امتیاز در خانه اصلا خوب نیست."


"بعد از شکست به سیتی باید به سختی کار می کردیم که به سطح واقعی خودمان برگردیم پس هفته خوبی بود چون توانستیم با همه بازیکنان کنار همدیگر تمرین کنیم. وضعیت اینگونه نبود که یک دسته از بازیکنان تمرین کنند و بقیه نه، همه با همدیگر تمرین کردند و این مهم است."


بازی فردا در زمان ناهار انگلیسی ها آغاز می شود و مورینیو در پایان گفت: "این مسئله را دوست داریم. بیدار می شوید و بلافاصله در مورد بازی فکر می کنیم. لازم نیست که در اتاق اهای هتل بمانید تا بازی شروع شود. به جایش صبح بیدار می شوید، چیزی می خورید، با تیم جلسه می گذارید و به زمین می روید که بازی کنید. پس از آن اگر نتیجه خوبی گرفتید، می توانید از بازی های دیگر لذت ببرید."
 

sanijoon

کاربر فعال تالار مقالات ,
کاربر ممتاز
چلسی 1-0 اورتون

چلسی 1-0 اورتون

چلسی با کسب سه امتیاز حیاتی مقابل تیم سرسخت و تدافعی اورتون، در صدر جدول لیگ برتر باقی ماند.



به گزارش کانون رسمی هواداران چلسی در ایران، آبی ها در روزی که همه می دانستند کار سختی پیش رو دارند، توانستند از پس اورتون با انگیزه این روزها با لطف جان تری و لمپارد و تاکتیک های مورینیو در نیمه دوم بر آیند تا یک قدم دیگر به قهرمانی این فصل لیگ برتر نزدیک تر شده باشند.

در نیمه اول اورتون می توانست روی شوت سرکش عثمان به گل برسد ولی عکس العمل فوق العاده پتر چک مانع از این امر شد. پس از این موقعیت بازی متعادل دنبال می شد و در جدی ترین موقعیت، اتوئو با ضربه ای پای چپ دروازه اورتون را نشانه گرفت که هاوارد به خوبی توپ را دفع کرد.


در ادامه این اورتون بود که توپ و میدان را در اختیار داشت و بازی در نیمه اول با نتیجه 0-0 به اتمام رسید.

در نیمه دوم رامیرس به جای اسکار به میدان آمد و این بازیکن جریان بازی را به کلی تغییر داد. ابتدا چلسی 3-3-4 بازی کرد و سپس با ورود تورس به جای ویلیان، سیستم به 1-3-2-4 تغییر کرد و اتوئو به کناره ها منتقل شد و چند دقیقه بعد هم اتوئو با شورله تعویض شد.

آبی ها می توانستند روی ضربه محکم ایوانویچ به گل برسند ولی هاوارد با واکنشی خارق العاده توپ را دفع کرد. قبل از آن نیز فرانک لمپارد می توانست روی پاس هازارد کار را تمام کند ولی باز هم این دروازه بان اورتون را نجات داد.

بازی با مالکیت کامل چلسی بر روی توپ و میدان و دفاع فوق العاده اورتون سپری میشد تا این که روی خطایی که بر روی رامیرس انجام شد، چلسی صاحب ضربه آزاد شد و لمپارد توپ را بر روی دروازه سانتر کرد و با دخالت تری و اشتباه هاوارد، آبی ها در دقیقه 92 بازی به گل پیروزی بخش این مسابقه حساس دست یافتند.

بازی با نتیجه 1-0 به سود چلسی به اتمام رسید تا فاصله آبی ها با منچسترسیتی به 6 امتیاز و با آرسنال به 4 امتیاز افزایش پیدا کند، این دو تیم امشب بازی دارند با این حال چلسی صدرنشین باقی خواهد ماند.


ترکیب چلسی: چک، ایوانویچ، کیهیل، تری، ازپیلیکوئتا، ماتیچ، لمپارد، ویلیان (تورس)، اسکار (رامیرس)، هازارد، اتوئو (شورله)
نیمکت: شوارزر، کول، رامیرس، شورله، صلاح، با، تورس
کارت زرد: اسکار
گل: جان تری (92)


ترکیب اورتون: هاوارد، کولمن، جگیلکا، دیستین، بینس، گرت بری، مک کارتی، میرایاس (دلوفئو)، عثمان (بارکلی)، پینار (مک گیدی)، نایسمیت
نیمکت: دلوفئو، بارکلی، مک گیدی، رابلس، هیبرت، استونز، ترائوره
کارت زرد: جگیلکا، بری



 

sanijoon

کاربر فعال تالار مقالات ,
کاربر ممتاز
جان ترِی: دوست دارم با چلسی تمدید کنم

جان ترِی: دوست دارم با چلسی تمدید کنم

جان تری پس از بازی مقابل اورتون عنوان کرد که دوست دارد قراردادش را با چلسی تمدید کند.



به گزارش کانون رسمی هواداران چلسی در ایران، چلسی در این بازی با گل ارزشمند جان تری توانست با نتیجه 1-0 اورتون را در استمفورد بریج شکست دهد تا همچنان صدرنشین لیگ برتر باقی بماند.


تری بعد از بازی به خبرنگاران گفت:" مدت زیادی است که در چلسی هستم. هر دقیقه بودن در اینجا را دوست دارم. من همیشه کارم را انجام داده ام. قطعا دوست دارم که بمانم، اما شما باید درباره این موضوع از باشگاه سوال کنید."



تری در بازی برابر اورتون باری دیگر توانایی های خود را ثابت کرد، او روی ارسال بسیار خوب لمپارد از پشت محوط جریمه، توانست گل برتری چلسی را به ثمر برساند.


کاپیتان آبی ها ادامه داد: "سانتر خیلی خوبی از لمپس بود و خیلی خوشحالم که توانستم روی توپ تاثیر بگذارم."


"ما برابر وست بروم دو امتیاز از دست دادیم و مربی گفت در 12 بازی که باقی مانده، با توجه رقابت تنگاتنگ بر سر قهرمانی، باید در بقیه بازی ها پیروز شویم و با این کار بر روی دیگر تیم ها فشار وارد کنیم. اکنون صدرنشین لیگ هستیم. اورتون تحت نظر روبرتو مارتینز بسیار بازی خوبی نمایش داد."

"خوزه به ما گفت که تا پایان بازی حمله کنیم و تاکید کرد که پاسکاری کنیم و ریتم بازی را از دست ندهیم. گفت که چندان رو به بازی هوایی نیاوریم چون این خواسته حریف است. ما دوست داریم در همین مسیری که قرار داریم به حرکتمان ادامه دهیم."
 

Similar threads

بالا