با سلام .ببخشید اگه دیر جواب دادم.دوست عزیز اول باید بدونی چه حفاظتی برای خط در نظر می گیرن. حفاظت های جریانی خود بر چهارنوع است.کد های ANSI رو باید بلد باشی.برای این خط شما حفاظت 50-50N-51-51N-رودر نظر میگیرند.کدهای 50 مربوط به اتصالی دوفاز و 50N مربوط به ارت فالت یا همان تک فاز به زمین هست.و کدهای 50 برای لحظه ی و کدهای 51 مربوط به دایم هستش.اگه با رله ها در صنعت آشنایی دارید مثال میزنم رله زیمنس 7SJ6005 فانشنهای بالارو داره.اگه کار نکرده اید ،یکی یکی رله ها رو وارد کنید و ببنید کدوم کدهای انسی رو داره.امیدوارم تونسته باشم راهنمایی کنم.سوالی در مورد رله ها و شرکت های سازنده داشتید .در خدمتم.
سلام .دوست عزیز.یه گزینه هست به اسم TIME DISTANCE DIAGRAM شاید بتونه کمک کنه. من منظورتونو درست متوجه نمیشم.با این گزینه کار کنید شاید مشکل حل شد.اول باید رله گذاری کنید .بعد باید یه مسیر مشخص کنید سپس با کلیک راست روی مسیر و انتخاب این گزینه. لطفا بیشتر توضیح بده
با سلام خدمت دوست عزیز.در جایی که کار میکنم ،برای واحد های نیروگاهی که داریم این گونه منحنی ها رو زیاد داریم .ولی با نرم افزار خاصی از شرکت زیمنسه.و 24 ساعتع اطلاعات رو از ژنراتور دریافت میکنه.لطفا بیشتر توضیح بدید.
من میخوام سیستم سه ماشینه ی 9 باسه رو مدل کنم!
در واقع خود دیگسایلنت این سیستم استاندارد رو داره...ولی وقتی اجراش میکنی اطلاعات پخش بارش با اطلاعاتی که توی کتاب سور اومده متفاوته و اطلاعات ماشینهای سنکرون هم با اطلاعات اومده توی کتاب فرق داره.درواقع فکرمیکنم علت اینکه جواب درست از اجرای برنامه نمیگیریم همینه که اطلاعات ماشینهاش فرق داره
حالا من نمیدونم چیکا رکنم.اطلاعات دقیق کتاب رو هم که وارد میکنم خطا میده....
یهو تموم نشد ولی عواملی (!!) باعث شد دیگه تاپیک رو ادامه ندم ...
برای هرکاری انگیزه لازمه ... وقتی انگیزه رو ازتون بگیرن و قدردان شما نباشن ادامه دادن ممکن نیست ...
موفق باشید
یهو تموم نشد ولی عواملی (!!) باعث شد دیگه تاپیک رو ادامه ندم ...
برای هرکاری انگیزه لازمه ... وقتی انگیزه رو ازتون بگیرن و قدردان شما نباشن ادامه دادن ممکن نیست ...
موفق باشید
سلام خدمت دوستان
برادر عزیز شروع کارت خیلی عالی بود
ولی بهتر نبود آموزش ها با فیلم بود خیلی راحت تر و سریع تر انجام میشد.
ببین دوست عزیز جریان راه اندازی موتور الکتریکی چند برابر جریان نامی موتور هست ولی با این وجود با تکنیک های خاصی راه انداری میشه.
آموزشهای شما هم همین ظور بود و بقول خودتون عواملی باعث شد که موتور راه اندازی نشه.
به نظر من مهم نیست که اوایل فیلم آموزشی خوب از آب در بیاد چون اوایل من باب آموزش و تست هست. وحتما با یه سری مشکلات همراه هست.
میتونی خودت توضیح بدی و انجام بدی و بعضی جاها puse کنی.
اصل مهم همت و اراده شماست که در اخر به بار میشینه.
پاشو مرررررررررررررررد!!!!!!!!!!!!!!!
مثل باران باش و هرگز مپرس که پیاله خالی ازآن کیست؟