حمله به مسلمانان در آمریکا با بمب خوکی !

آقا سید

مدیر بازنشسته
حمله به مسلمانان و مراکز اسلامی در امریکا با استفاده از گوشت خوک و مشروبات الکلی رشد قابل توجهی داشته است.

به گزارش آخرین نیوز نشريه کريستين ساينس مانيتور چاپ امريکا با اشاره به اقدام افراد ناشناس، در ايالت کاروليناي جنوبي امريکا که با استفاده از تکه هاي گوشت خوک ديوار مسجدي را کثيف کردند، نوشت: چنين حرکاتي را مي توان حمله متنفرانه عليه مسلمانان خواند، يا بايد صرفاً آن را يک شوخي بي مزه تلقي کرد؟ افرادي که اين حمله را انجام دادند با استفاده از قطعات گوشت خوک که روي ديوار مسجد چسبانده بودند، نوشته بودن "خوک" و "نادان".

به نوشته این نشریه از آنجايي که گوشت خوک و مشروبات الکلي از نظر مسلمانان نجس و حرام تلقي مي شود، اخيراً مشاهده شده که از خوک و مشروبات الکلي در حملات به مسلمانان به طور فزاينده استفاده مي شود.این درحالی است که نظرسنجي هاي اخير در امريکا نشان مي دهد در سراسر اين کشور روند رو به رشد ترديد و حتي خشم شهروندان امريکايي در برابر اسلام مشاهده مي شود. البته اين روند در مخالفت با ساخت مسجد در نزديکي محل سابق برج هاي دوقلو در منطقه منهتن در نيويورک و همچنين سوزاندن قرآن ها توسط کشيش مسيحي در ايالت فلوريدا خود را نشان داد.

البته پوشش خبري گسترده اين دو موضوع، به نوبه خود به مخالفت شمار بيشتري از شهروندان امريکايي با اسلام منجر شد. اخيراً حملات روحي رواني عليه مسلمانان با استفاده از نمادهايي مانند خوک و الکل يا مخالفت با حجاب اسلامي زنان که براي جامعه امريکا قابل قبول ولي براي مسلمانان ناخوشايند است، روندي فزاينده پيدا کرده، تا نشان دهد از لحاظ فرهنگي، اسلام با جامعه امريکا همسونمی باشد.

به نوشته ساینس مانیتور افراد حمله کننده به مسلمانان مي خواهند القاء کنند که اگر اسلام در امريکا شايع شود، آنگاه امريکايي ها از برخي از غذاها و نوشيدني هاي مورد علاقه خود بايد دست بکشند و زنان امريکايي نيز بايد از پوشش اسلامي استفاده کنند.

مايک آدامز، استاد جرم‌شناسي در دانشگاه کاروليناي شمالي، که شخصي محافظه کار است، پيشنهاد داده بمبي که حاوي روغن خوک است ساخته شود و اين بمب را در برابر محل ساخت مسجد منهتن در نزديک محل سابق برج هاي دوقلو در نيويورک منجر کنند. آدامز گفته، اين بمب به هيچ کس صدمه نخواهد زد، اما با پخش روغن خوک در محل مسجد ياد شده، باعث خواهد شد که ديگر هيچکس نتواند در آن مکان نماز اقامه کند.
تابناک
 
بالا