شاد باش نوروز به همه دوستان باشگاه

naser6739

عضو جدید
سلام به همه دوستان

امیدوارم سال جدید، سالی خوب و پر از موفقیت برای شما باشه.
 

amin2755

عضو جدید
من هم فرا رسیدن سال جدید را به همه دوستان www.www.iran-eng.ir تبریک می گویم و امیدوارم سالی سر شار از شادی داشته باشید.
 

baback

کاربر فعال
نزدیک سال تحویل امسال مثل سالهای گذشته کنار اقوام و آشنایان نشسته بودم . منتظر تحویل شدن سال نو و شنیدن آهنگ مخصوص لحظه سال تحویل و صدای تیک تیک ثانیه شمار و نزدیک شدن زمان برای تحویل سال از تلویزیون که انصافا شور و حال خاصی رو ایجاد میکنه . خلاصه با این پیش زمینه همراه بودم که سال تحویل شد اما نه خبری از اون بوق و شیپور بود و نه تیک تیک ثانیه شمار ! کانال هارو یکی پس از دیگری عوض میکردن ، یکی گزارش زنده از مشهد اون یکی صحنه هایی از قم ، یکی دیگه هم پخش اذان ! ،اما خبری نشد که نشد . خلاصه جونم براتون بگه که یکی از بی حالترین و یخ ترین سال تحویلهای عمرم رو از رسانه ای که واژه " ملی " رو یدک میکشه در رابطه با بزرگترین جشن ملی مون شاهد بودم . ( این بی ذوقی جای تاسف داشت ) .

با این حال من هم نوروز ، این میراث صلح و صفا و دوستی نیاکان ایران زمین رو به همه شما دوستان ، ایرانیان و همین طور غیر ایرانیانی که این روز رو جشن میگیرن تبریک میگم . همیشه و در هر حال شاد و خندون باشید .
 

پیرجو

مدیر ارشد
مدیر کل سایت
مدیر ارشد
به انگيزه نسيم نوروزي

به انگيزه نسيم نوروزي

عید آمد و ما خانه ی خود را نتکاندیم/گردی نستردیم و غباری نفشاندیم/دیدیم که در کسوت بخت آمده نوروز/ از بیدلی او را ز درِ خانه براندیم/هر جا گذری غلغله ی شادی و شور است/ما آتش اندوه به آبی ننشاندیم/آفاق پر از پیک و پیام است، ولی ما/پیکی ندواندیم و پیامی نرساندیم​

نخستین پیام نوروز این است که ما نو باشیم؛ نه در شعار بلکه در عمل! این مهم‌ترین پیام نوروزی است وشگفتا که تنها کاری هم که تقریبا همه ما در نخستین روز نو فراموش می‌کنیم همین نکته است(یعنی نو شدن)؛ از خودم و همه اهل قلم و روشنفکران این باشگاه و حتی پژوهشگرانی که عضو هستند گرفته تا دیگر دوستان، آشنایان و...! چنین هستیم؛ قبول ندارید؟
همیشه این ما بوده‌ایم و گام برداشتن بین دو وادی بیم و امید. ترس از آینده‌ای که نمی‌دانیم چگونه رقم خواهد خورد و امیدی که توان عبور از راه‌های تیره و تار و پرسنگلاخ را به ما می‌دهد.
همه سال‌های عمر ما مملو بوده است از خبرهای خوب و بد. حتما سال 93 هم همین طور خواهد بود. هر چند بهتر است دل به خوبی‌هایش بسپاریم و مدد الهی را برای عبور از کنار بدی‌ها طلب کنیم.
نو شدن نیاز همه ما انسان‌ها است. برای یافتن انگیزه بیشتر و برای جلوگیری از توقف و درجا زدن. خود ما و خانواده و همچنین جامعه نیز به نو شدن بی‌نیاز نیست، برای رسیدن به وضعیتی بهتر و دستیابی به اهدافی والاتر.

-----------------
29 اسفند 93
باشگاه مهندسان
پیرجو​
 

urban planing

عضو جدید
آخ اخ 2009 میشد چه سالی؟
آقای پیرجو تاریخ و اشتباه نوشتین نوشتین 29 اسفند 93
 

Similar threads

بالا