سلام کارت عالیه. آموزش وی ری نمیدید؟من خیلی دلم میخواد وی ری اسکچاپ رو یادبگیرم ولی نمیدونم کجا؟
بسيار زيبا.يكي از كاراي جديدام رو ميزارم.لطفا نظر بدين.مشاهده پیوست 61959
سلام معذرت میخوام فضولی میکنم شایدشما فقط ازhagir جان نظر خواسته بودید.ولی منم بانظر hagir جان موافقم رفلکت کف زیاده..مدلاتون کمی مصنوعیه..کف متریال نداره..شیشه های پنجره رفلکت نداره..بسيار زيبا.يكي از كاراي جديدام رو ميزارم.لطفا نظر بدين.مشاهده پیوست 61959
ولی مطمئنم با کمی ویرایش کارتون عالی میشهسلام معذرت میخوام فضولی میکنم شایدشما فقط ازhagir جان نظر خواسته بودید.ولی منم بانظر hagir جان موافقم رفلکت کف زیاده..مدلاتون کمی مصنوعیه..کف متریال نداره..شیشه های پنجره رفلکت نداره..
سلام مشکل کار شما توی رفلکت هستش .درب ساختمان وشیشه ها وبدنه ماشین رو اگر کمی رفلکت میدادی عالی میشد البته کف خیابون و زیرسقف ساختمان که فکرکنم دامپا باشه رو اگر bump میدادید کارتون طبیعی تر میشد. با عرض پوزشاز راهنماي شما بسيار ممنون هستم.تا جاي كه بتونم كارامو طبيعيتر ميكنم.مشاهده پیوست 62157
سلام.برای bump دادن اول اینکه سطحی رو که میخوای bump کنی نباید make groupباشه بعدروی سطح موردنظر کلیک راست میزنی گزینه Etity Info را انتخاب میکنی بعدیک صفحه باز میشه به اسم Etity Info متریال مورد نظرت رو انتخاب میکنی بعدگزینه Edit رو میزنی صفحه Edit Material باز میشه آخر نوشته هایی که اون بالا نوشته یعنی جایی که متریالتو معرفی کرده مینویسی bump4 یا5 . از1تا5 شدت برجستگیهای متریال رو نشون میده هرچه عدد بالاتر باشه برجستگیها توی رندر بیشتر مشخص میشه بعد از نوشتن بامپ وعددش okرو میزنی الان سطح مورد نظرت بامپ شده وآماده رندر گرفتنهمرسي.چندتا مشكل دارم.همينbump رو اساسا مشكل دارم.اگه ميدوني بگو.مرسي بازم.حتما اصلاحش مي كنم و دوباره براتون ميزارمش.
سلام من اگر کارفرما بودم برام جذابیتی نداشت بهتر این بود با گذاشتن یه فرش کوچیک و یک پرده زیبا ویک مبل تکی یا یک کاناپه کارت رو چشمگیر تر میکردی حتی اگر دیوار _کف_سقف همینطور سفید میموند. در هر صورت ست TV زیبایی کارکردی دستت درد نکنهدوستانی که تو کار اجرا هستند لطفا نظر بدن...
به نظر شما این نوع رندر که توش فقط سوژه مورد نظر متریال کامل داره و بقیه قسمتا متریال سفید رنگ دارن از نظر کارفرما، میتونه جلب توجه کنه..؟؟ تو این رندر فقط خواستم TV set که طراحی کردم و نشون بدم... البته کارفرمایی که این کار و دید واسش جالب بود. میخوام بدونم نظر شما چیه؟؟؟
سلام من اگر کارفرما بودم برام جذابیتی نداشت بهتر این بود با گذاشتن یه فرش کوچیک و یک پرده زیبا ویک مبل تکی یا یک کاناپه کارت رو چشمگیر تر میکردی حتی اگر دیوار _کف_سقف همینطور سفید میموند. در هر صورت ست TV زیبایی کارکردی دستت درد نکنه
سلام.برای bump دادن اول اینکه سطحی رو که میخوای bump کنی نباید make groupباشه بعدروی سطح موردنظر کلیک راست میزنی گزینه Etity Info را انتخاب میکنی بعدیک صفحه باز میشه به اسم Etity Info متریال مورد نظرت رو انتخاب میکنی بعدگزینه Edit رو میزنی صفحه Edit Material باز میشه آخر نوشته هایی که اون بالا نوشته یعنی جایی که متریالتو معرفی کرده مینویسی bump4 یا5 . از1تا5 شدت برجستگیهای متریال رو نشون میده هرچه عدد بالاتر باشه برجستگیها توی رندر بیشتر مشخص میشه بعد از نوشتن بامپ وعددش okرو میزنی الان سطح مورد نظرت بامپ شده وآماده رندر گرفتنه
من اين نوع بامپ رو همين الآن امتحان كردم.جواب نداد.راه ديگهاي براي برجسته كردن تو vray هست.
من تونستم جواب بگيرم فقط يه مطلبي.من چه جوري مي تونم اين عكس هاي سياه سفيد بامپ رو درست كنم يا بدست بيارم.اين جوري كه من فهميدم بايد فيت همون متريال باشه؟
آره توی موتور رندر پودیوم هستش من از این طریق بامپ دادم عالی شدهاین نوع بامپ دادن تو موتور رندر Podiom استفاده میشه، درسته؟؟
سلام یه فیلم آموزشی برات درست کردم ببین http://sketch.mihanbb.com/thread-5-post-28.html#pid28سلام.يه سوالي داشتم.مي خواستم بدونم آيا تو اسكچاپ مي شه يك حجمي مثله مستطيل رو بر مبناي يك خط قوسدار يا نيم گرد قوس داد و اون حجم رو خم كرد.دقيقا اون حجم رو بر مبناي دقيق قوس مي خوام خم كنم.مي شه اين كارو كرد يا نه؟ مرسي.
Thread starter | عنوان | تالار | پاسخ ها | تاریخ |
---|---|---|---|---|
نمونه های مدلسازی و رندرینگ:AUTOCAD | گالری سه بعدی | 9 | ||
ا | نمونه های مدلسازی و رندرینگ:REVIT | گالری سه بعدی | 199 | |
نمونه های مدلسازی و رندرینگ:ARCHICAD | گالری سه بعدی | 163 | ||
نمونه های مدلسازی و رندرینگ:3DMAX | گالری سه بعدی | 687 | ||
M | نمونه پروژههای طراحی روشنایی با نرم افزار Dialux | گالری سه بعدی | 3 |