کلوپ طرفداران شياطين سرخ

Mostafa UTD

عضو جدید
کاربر ممتاز
بهترین بازیکن دیدار تیمهای منچستر یونایتد و میدلزبورو
در پایان این مسابقه وین رونی مهاجم ارزنده تیم منچستر یونایتد با کسب امتیاز 22 / 7 در 90 دقیقه بازی به عنوان بهترین بازیکن میدان شناخته شد.
منبع : www.mufc.ir به نقل از سایت bbc.

 

Mostafa UTD

عضو جدید
کاربر ممتاز
پیش بینی سر الکس در مورد جریانات لیگ برتر در سال 2009
در پي پيروزي منچستر يونايتد بر ميدلزبورو با تک گل " ديميتار برباتف " در نيمه دوم ، سر آلکس فرگوسن تاکيد کرد که رقابت بر سر قهرماني ليگ برتر انگليس رقابتي سه جانبه بين منچستر، ليورپول و چلسي خواهد بود.

منچستر براي غلبه بر تيم تحت رهبري " گارت ساوت گيت " وقت زيادي صرف کرد ولي در نهايت پس از کسب سه امتياز بازي رئیس پيش بيني کرد که در سال 2009 رقابت فشرده اي بر سر قهرماني ليگ برتر صورت گيرد.
رئیس گفت :" رقابت بزرگ و واقعا مهيجي در پيش است ولي من نمي توانم بگويم که تهديد چلسي کمتر از ليورپول است ."
وي اظهار داشت :" چلسي نيز تيم بزرگي است ولي مهمترين مسئله اين است که ما کار خود را درست انجام دهيم و همواره اين کار را کرده ايم ."
فرگوسن افزود :" در ماه هاي آوريل و می نتايج مهمي به دست خواهد آمد ولي از آن جا که تيمهايي چون چلسي و ليورپول از نظر امتياز و تعداد بازي جلوتر از ما هستند ما تا حدي به يک گريزگاه براي نماياندن مجدد خود نياز داريم ."
وي گفت :" ما اکنون در پايان سال در موقعيت خوبي قرار داريم و دو بازي نيز در برابر ويگان و فولام در پيش داريم که هردو در خانه انجام خواهند شد.


منبع :ارین اسپورت به نقل از ایرنا
 

Mostafa UTD

عضو جدید
کاربر ممتاز
گل های سخت دیرهنگام رئیس را آزرده است
[FONT=&quot]

سر الکس فرگوسن اشکال شیاطین در دیر به ثمر رساندن گل مقابل تیم میدلزبرو را فهمیده است .[/FONT]​
[FONT=&quot]گل های پراکنده ی دیر هنگام که به سختی وارد دروازه می شوند [/FONT][FONT=&quot], [/FONT][FONT=&quot]مثل گلی که به میدلز برو زده شد تا یونایتد پیروز این میدان باشد [/FONT][FONT=&quot],[/FONT][FONT=&quot]نگرانی رئیس را به همراه دارد .[/FONT]​
[FONT=&quot]گل دیر هنگامی که دیمیتار برباتف در نیمه ی دوم به ثمر رساند [/FONT][FONT=&quot],[/FONT][FONT=&quot] سه امتیاز حیاتی را به همراه داشت تا یونایتد در کورس قهرمانی باقی بماند و این در حالی است که یونایتد در این بازی موقعیت های زیادی داشت و توپ ها در دروازه نمی رفتند و این موضوع رئیس را گیج کرده است .[/FONT]​
[FONT=&quot]سر الکس به [/FONT][FONT=&quot]MUTV[/FONT][FONT=&quot]گفت : نگرانی ما از این است که ما موقعیت های زیادی درست می کنیم اما نمی توانیم آن ها را به ثمر برسانیم . در نیمه ی اول [/FONT][FONT=&quot],[/FONT][FONT=&quot] نمی دانم واقعا چقدر موقعیت داشتیم . "[/FONT]​

[FONT=&quot]" من امیدوار هستم ما از این موضوع ضربه نخوریم . اگر قرار باشد در بازی ما نکته ای برای نگرانی وجود داشته باشد [/FONT][FONT=&quot],[/FONT][FONT=&quot] دقیقا همین قسمت بازی ماست که نگران کننده است . سطح عملکرد آن ها بسیار بالاست و تمرکز آن ها روی بازی و انرژی آن ها نیز خیلی خوب است [/FONT][FONT=&quot],[/FONT][FONT=&quot] بنابراین می توانیم امیدوار باشیم که دوباره گل زدن هایمان را آغاز کنیم . "[/FONT]​
[FONT=&quot]خوشبختانه برای سر الکس فرگوسن و بازیکنان [/FONT][FONT=&quot],[/FONT][FONT=&quot] دفاع سر سخت یونایتد باعث شد که آن ها بتوانند با یک گل در این مسابقه بر تیم میدلزبرو چیره شوند . یونایتد در 7 بازی گذشته در لیگ هیچ گلی دریافت نکرده است و آخرین گل دریافت شده در این مسابقات بر می گردد به شکست 2 بر 1 مقابل آرسنال در ماه نوامبر . [/FONT]​
[FONT=&quot]علیرغم عدم حضور ریو فردیناند و پاتریس اورا در خط دفاع تیم میدلزبرو برای به ثمر رساندن گل کاملا بسته شده بود و سر الکس فرگوسن از این که مدافع تازه واردی مثل جانی ایونس را در ترکیب قرار داده بود خوشحال است و از او تقدیر کرد .[/FONT]​
[FONT=&quot]او گفت : ما در دفاع خیلی خوب بودیم . جانی ایونس آمده بود تا جای ریو فردیناند را پر کند و این کار را به بهترین شکل انجام داد . این زمان از سن او [/FONT][FONT=&quot],[/FONT][FONT=&quot] دوران طلایی او است . ما خیلی خوشحالیم که او را داریم . او فقط 20 سال دارد و به خوبی بازی را می خواند .
منبع:manutd.ir به نقل از manutd.com
[/FONT]​
 

Mostafa UTD

عضو جدید
کاربر ممتاز
فرگوسن: پوگاتتز گلوی رونالدو را فشرد
سر آلکس فرگوسن سر مربی باشگاه منچستر یونایتد مقصر اصلی خشم ناگهانی کریستیانو رونالدو را در پیروزی شب گذشته تیمش مقابل تیم میدلزبرو امانوئل پوگاتتز مدافع حریف عنوان کرد.
شیاطین سرخ به مدد گل دیمیتار برباتوف در دقیقه 69 دیدارشان در هفته بیستم لیگ برتر انگلستان با نتیجه 1 بر 0 برابر تیم میدلزبرو به برتری دست یافتند و فاصله خود را با تیم لیورپول صدرنشین 7 امتیازی کردند.
اما این پیروزی با گلاویز شدن کریستیانو رونالدو هافبک کناری تیم منچستر یونایتد با امانوئل پوگاتتز مدافع تیم میدلزبورو همراه بود.
در این صحنه به نظر رسید مدافع تیم میدلزبرو در حال کشتی گرفتن با این ستاره پرتغالی است که این جریان باعث شد که کریستیانو رونالدو فریاد کنان نزد داور برود و با گذاشتن دست روی گلویش به داور تفهیم کند که مدافع حریف گردن وی را گرفته است. 2 بازیکن مذکور پس از پایان این دیدار و زمانی که تیمها در حال ترک زمین بودند نیز بار دیگر با یکدیگر درگیر شدند به طوری که اطرافیان مجبور شدند آنها را از هم جدا کنند.
سر آلکس فرگوسن در خصوص این جریان گفت: به نظر میرسید که امانوئل پوگاتتز گردن کریستیانو رونالدو را فشار داده است. این اتفاق همواره در مسابقات رخ میدهد و اغلب مدافعان تنه میزنند و پیراهن بازیکنان حریف را میکشند. مدافعان همواره قوانین بازی را نقض میکنند اما هیچ گاه مجازات نمیشوند.
منبع : www.mufc.ir.

 

Mostafa UTD

عضو جدید
کاربر ممتاز
سر آلکس فرگوسن خواستار تمديد قرارداد کارلوس توز و پارک جی سونگ شد
با فرا رسيدن فصل نقل و انتقالات زمستانی در فوتبال سر آلكس فرگوسن سر مربی باشگاه منچستر يونايتد انگلستان خواستار تمديد قرارداد 2 تن از بازيكنان كليدی خود به نامهای كارلوس توز و پارک جی سونگ شد.
کارلوس توز به پايان قرارداد 2 ساله و قرضی خود با باشگاه منچستر یونایتد نزديک ميشود در حاليكه پارک جی سونگ نيز اخيراً اعلام كرده با وجود فرارسيدن 1 سال باقيمانده از قراردادش منتظر دريافت پيشنهاد تمديد آن از سوی مسئولان باشگاه است.
اين بازيكن كره ‌ای خود را به عنوان يكی از مهره ‌های كليدی تيم سر آلکس فرگوسن نشان داده و کارلوس توز نيز در ديدار برابر تیم استوک سيتی با به ثمررساندن گل پيروزی بخش شياطين سرخ ثابت كرده ميتواند نقش مهمی در تيم سر آلکس فرگوسن ايفا كند.
پارک جی سونگ به روزنامه Manchester Evening News چاپ انگلستان گفت: دوست دارم اينجا بمانم اما بايد منتظر بود و ديد. قرار نيست زياد نگران باشم. فقط ميخواهم به بازيهای خوب برای تیم منچستر یونایتد فكر كنم و اميدوارم مشكلی در مذاكرات نباشد.
عضو تيم ملی فوتبال كره جنوبی افزود: اگر خوب بازی كنم و نشان دهم كه حضورم برای تيم ضروری است آنوقت شايد قرارداد جديدی از سوی مسئولان باشگاه به من پيشنهاد شود.
گفته ميشد کارلوس توز از اينكه كمتر در تركيب اصلی قرار ميگيرد نا راضی است و پيشنهاد هايی از سوی چند تيم از جمله تیم منچسترسيتی دريافت كرده است اما چنين به نظر ميرسد كه سر انجام مسئولان باشگاه منچستر يونايتد تصميم گرفته اند وضعيت پيچيده قرارداد قرضی او را سرو سامان داده و او را به عنوان عضو دائم در ورزشگاه اولدترافورد بپذيرند.
منبع : www.mufc.ir به نقل از روزنامه Manchester Evening News چاپ انگلستان.

 

Mostafa UTD

عضو جدید
کاربر ممتاز
پیش بینی وین رونی
روزنامه The Sun چاپ انگلستان امروز در خبری آورد : وین رونی مهاجم و ستاره انگلیسی باشگاه منچستر یونایتد معتقد است باشگاه آرسنال برای قهرمانی در این فصل از لیگ برتر انگلستان شانسی ندارد.
منبع : www.mufc.ir به نقل از روزنامه The Sun چاپ انگلستان.

 

Mostafa UTD

عضو جدید
کاربر ممتاز
کریستیانو رونالدو آماده میشود
روزنامه The Times چاپ انگلستان امروز گزارش داد : سر آلکس فرگوسن سر مربی موفق باشگاه منچستر یونایتد معتقد است کریستیانو رونالدو هافبک پرتغالی تیمش قبل از بازی حساس با تیم چلسی در قالب مسابقات لیگ برتر انگلستان در تاریخ 11 ژانویه که به میزبانی سرخ پوشان ورزشگاه اولدترافورد انجام میشود به بهترین فرم خود خواهد رسید.
منبع : www.mufc.ir به نقل از روزنامه The Times چاپ انگلستان.

 

Mostafa UTD

عضو جدید
کاربر ممتاز
مدير برنامه هاى وین روني در كميته انضباطى
مدير برنامه هاى وين رونى مهاجم كارآزموده باشگاه منچستر يونايد به دليل تخلف در عقد قرارداد با اين بازيكن از سوى مقامات فوتبال انگلستان با 18 ماه محروميت از فعاليت و 586 هزار دلار جريمه روبه رو شد. پل استرتفورد كه در ماه سپتامبر سال 2002 مديريت برنامه هاى اين ملى پوش انگليسى را كه هنوز با پيتر مكينتاش مشاور سابقش قرارداد داشت برعهده گرفته بود براى جلوگيرى از افشاى اين تخلف در جريان تحقيقات اين تاريخ را ماه دسامبر همان سال بيان كرد. اما با بررسیهاى بيشتر اتحاديه فوتبال انگستان بيانات كذب او آشكار شد و او با مجازاتهايى روبرو شد. قرار است به زودى كميته انضباطى اتحاديه فوتبال انگلستان براى بررسى اين پرونده تشكيل شود و حكم نهايى را براى استرتفورد صادر كنند. پل استرتفورد در دوران همكارى اش با وين رونى زمينه انتقال اين بازيكن را از باشگاه اورتون به باشگاه منچستر يونايتد فراهم كرد و او را در اين مسير پر از موفقيت به نوعى يارى رساند.
منبع : www.mufc.ir به نقل از سایت www.goal.com.

 

Mostafa UTD

عضو جدید
کاربر ممتاز
رونالدو در یک ویژه برنامه به طور زنده در mutv در مورد برنامه ی آینده اش صحبت کرد . .

[FONT=&quot]رونالدو در یک ویژه برنامه به طور زنده در [/FONT][FONT=&quot]MUTV[/FONT][FONT=&quot] در مورد برنامه ی آینده اش صحبت کرد . . .


[/FONT]​
[FONT=&quot]ممکن است کریستیانو رونالدو در فرار کردن از خطاها ماهر باشد اما وقتی [/FONT][FONT=&quot]MUTV[/FONT][FONT=&quot] از او در مورد شایعات تابستان پرسید او طفره نرفت . بازیکن گوش پرتغالی بسیار واضح و صادقانه در مورد وضعیتش به سوال های استوارت گاردنر پاسخ داد :[/FONT]​




[FONT=&quot]مدت کوتاهی از فینال جام باشگاه های اروپا نگذشته بود که شایعه بزرگی در مورد تو به راه افتاد . هواداران یونایتد کاملا نگران این قضیه بودند . حالا به عقب بر می گردیم [/FONT][FONT=&quot],[/FONT][FONT=&quot] می تونی بگی چه اتفاقی افتاد ؟[/FONT]​
[FONT=&quot]همیشه شایعه وجود داشته است [/FONT][FONT=&quot],[/FONT][FONT=&quot] نه فقط در مورد من بلکه در مورد آینده ی تمام بازیکنان جهان . در طول این تابستان مردم در مورد من حرف می زدند و با کاری که من در طول فصل انجام دادم این مسئله طبیعی بود . چیزی که الان مردم در مورد من می گویند (در مورد شایعه ی اخیر مبنی بر بستن قرار داد با رئال مادرید) درست نیست . کسی که این حرف ها را می زند دروغ گو است چرا که من از این که در این باشگاه هستم خوشحالم [/FONT][FONT=&quot],[/FONT][FONT=&quot] من می خواهم این جا بمانم . این جا مثل خانه ی من است و من از این که این جا هستم خیلی خوشحالم . [/FONT]​
[FONT=&quot]آیا پس از تابستان و داستان های آن موقع [/FONT][FONT=&quot],[/FONT][FONT=&quot]برای بازگشت به یونایتد و دیدار با هواداران نگرانی داشتی ؟[/FONT]​
[FONT=&quot]اگر بخواهم راستش را بگویم [/FONT][FONT=&quot],[/FONT][FONT=&quot] خیر . چون من فکر نمی کنم مردم کارهای را که برای باشگاه می کنی را زود فراموش کنند . من وقتی به ورزشگاه برای بازی رفتم ( اولین بازیم در فصل مقابل ویارئال ) کمی فشار روی من بود . اما هواداران خیلی خوب برخورد کردند چرا که آن ها از نظر من ( هواداران یونایتد ) فوق العاده هستند . من عاشق هواداران یونایتد هستم چرا که آن ها با من خیلی خوب بوده اند [/FONT][FONT=&quot],[/FONT][FONT=&quot] نه فقط این فصل بلکه هر فصل این رفتار بوده است . همانطور که گفتم [/FONT][FONT=&quot],[/FONT][FONT=&quot] منچستر خانه ی من است . [/FONT]​
[FONT=&quot]سر الکس در تابستان برای دیدن تو به لیسبون آمد . این جلسه و این دیدار چقدر برای تو اهمیت داشت ؟[/FONT]​
[FONT=&quot]رئیس همیشه برای من مهم است [/FONT][FONT=&quot],[/FONT][FONT=&quot] نه فقط فصل قبل [/FONT][FONT=&quot],[/FONT][FONT=&quot] او همیشه برای من مهم است . من به خاطر او در این باشگاه هستم . او بازی من را در چند بازی قبل از این که من مقابل یونایتد بازی کنم [/FONT][FONT=&quot],[/FONT][FONT=&quot] دیده بود . مردم فکر می کنند من فقط به این دلیل که جلوی یونایتد خوب بازی کردم به اینجا آمدم اما این صحیح نیست . او همیشه به من کمک کرده است و من به او می گویم " من می خواهم همراه با تو [/FONT][FONT=&quot],[/FONT][FONT=&quot] عضوی از این باشگاه باشم و می خواهم همه ی عنوان ها را همراه با تو ببرم " او برای من بسیار مهم است [/FONT][FONT=&quot],[/FONT][FONT=&quot] سر الکس فرگوسن .[/FONT]​
[FONT=&quot]تو فقط 23 سال داری [/FONT][FONT=&quot],[/FONT][FONT=&quot] تو چیزهای زیادی بدست آورده ای و مردم می گویند اوج تو 27 [/FONT][FONT=&quot],[/FONT][FONT=&quot] 28[/FONT][FONT=&quot] یا 29 سالگی تو خواهد بود . برنامه ی تو در آینده چیست ؟[/FONT]​
[FONT=&quot]از نظر من سن و سال در فوتبال اهمیتی ندارد . تجربه بله [/FONT][FONT=&quot],[/FONT][FONT=&quot] اما شما وقتی تجربه بدست می آورید که بازی کنید و من بازی های زیادی در منچستر همراه با بازیکنان بزرگ انجام داده ام و چیزهای زیادی بدست آورده ام . و برای همین فکر می کنم سن و سال اهمیتی ندارد . سخت ترین کار الآن این است که خودم را در سطح سال گذشته ام نگه دارم . این کاری است که من الآن برای آن تلاش می کنم . من برای این کار آماده ام . برنامه ی من مثل قبل است [/FONT][FONT=&quot],[/FONT][FONT=&quot] شخصیت من همان شخصیت قبلی است و من می دانم که می توانم .[/FONT]​
[FONT=&quot]مصاحبه ی کامل رونالدو در سال جدید در [/FONT][FONT=&quot]MUTV[/FONT][FONT=&quot] ساعت 9:30[/FONT][FONT=&quot]به وقت تهران پخش شده است . [/FONT]​
[FONT=&quot]مصاحبه ی رونالدو در اولین روز سال جدید در ساعت 9:30 به وقت تهران دوباره پخش خواهد شد . دو روز اول سال جدید مشاهده ی شبکه ی [/FONT][FONT=&quot]MUTV[/FONT] [FONT=&quot]رایگان خواهد بود .


منبع:manutd.ir به نقل از manutd.com
[/FONT]​
 

Mostafa UTD

عضو جدید
کاربر ممتاز
باشگاههای اینتر میلان و رئال مادرید به دنبال جذب کارلوس آلبرتو توز
روزنامه The Sun چاپ انگلستان امروز گزارش داد : با توجه به قرضی بودن قرارداد کارلوس توز مهاجم آرژانتینی باشگاه منچستر یونایتد با این باشگاه باشگاههای اینتر میلان و رئال مادرید به دنبال جذب این مهاجم گلزن هستند.
منبع : www.mufc.ir به نقل از روزنامه The Sun چاپ انگلستان.

 

Mostafa UTD

عضو جدید
کاربر ممتاز
پيروزي قاطع 3-0 منچستر يونايتد رو به همه هواداران اين تيم تبريك ميگم ...
 

Mostafa UTD

عضو جدید
کاربر ممتاز
اظهارات سر آلکس فرگوسن بعد از پیروزی تیمش برابر تیم چلسی
سر آلکس فرگوسن سر مربی باشگاه منچستر یونایتد بعد از پیروزی 3 - 0 تیمش مقابل تیم چلسی از عملکرد خط دفاع و حمله تیمش تمجید کرد.
دفاع تیم منچستر یونایتد در تمام فصل تأثیر گذار نشان میدهد و در آخرین دیدار آنها مقابل تیم چلسی باز هم خوب عمل کرد تا 6 بازی اخیر برای پنجمین بار دروازه شیاطین سرخ بسته بماند. وین رونی و دمیتار برباتوف 2 مهاجم تیم منچستر یونایتد نیز در این دیدار گلزنی کردند.
سر آلکس فرگوسن از عملکرد شاگردانش که منجر به کسب 3 امتیاز از تیم چلسی شد بسیار خوشحال است.
سر آلکس فرگوسن به شبکه Sky Sports گفت: شب بسیار خوبی برای ما بود. آنها ( تیم چلسی ) در لحظاتی از بازی درصد مالکیت خوبی داشتند و زمانی که این مالکیت را داشتند خطرساز بودند.
سر مربی شیاطین سرخ افزود: آنها بازیکنان با هوشی دارند اما دفاع ما در محوطه جریمه عالی عمل کرد و فکر نمیکنم آنها موقعیتی روی دروازه ما ایجاد کرده باشند. در سایر خطوط خط حمله ما خوب بود و ما حتی در نیمه نخست چند موقعیت خوب گلزنی داشتیم. نتیجه بسیار خوبی بود.
مرد خستگی ناپذیر ورزشگاه اولدترافورد تصریح کرد: با همه حریفان اصلی خود در خانه بازی داریم و ما نیاز داریم که آن بازیها را با پیروزی پشت سر بگذاریم. ما چهارشنبه با تیم ویگان اتلتیک بازی خواهیم داشت که یکی از این دیدار های مهم ماست. ما 8 بازی در ماه ژانویه داریم که آزمون بزرگی برای ماست.
منبع : www.mufc.ir به نقل از سایت آرین اسپورت و به نقل از شبکه Sky Sports.
 

Mostafa UTD

عضو جدید
کاربر ممتاز
اظهارات لوئیز فیلیپه اسکولاری بعد از باخت تیمش مقابل تیم منچستر یونایتد
با شکست مقابل شیاطین سرخ لوئیز فلیپه اسکولاری موقعیت خود را در باشگاه چلسی در معرض خطر میبیند اما او معتقد است این شکست تا حد زیادی اعتماد به نفس بازیکنانش را پایین می آورد.
گلهای نمانیا ویدیچ - وین رونی و دیمیتار برباتوف پیروزی 3 - 0 شیاطین سرخ را در ورزشگاه اولدترافورد رقم زد تا پیامی باشد برای مدعیان کسب عنوان قهرمانی لیگ برتر انگلستان.
لوئیز فیلیپه اسکولاری سر مربی ای که جام جهانی را فتح کرده است با شکست مقابل تیم منچستر یونایتد در یک قدمی اخراج از ورزشگاه استمفورد بریج " قرار گرفته است.
لوئیز فیلیپه اسکولاری پس از پایان مسابقه به شبکه Sky Sports گفت: من این را یک ضربه بزرگ میدانم. زیرا ما به اینجا نیامده بودیم که اینگونه بازی کنیم.
ما به پیروزی در این بازی فکر میکردیم اما حالا باید به این نتیجه فکر کنیم و این که چه اتفاقی افتاد که بعضی بازیکنان و مدافعان ضعیف کار کردند.
به طور قطع لازم است در آینده تا حدودی تغییرات داشته باشیم.
سر مربی اسبق تیمهای ملی برزیل و پرتغال افزود: فکر میکنم در نیمه اول یک بازی متعادل مقابل تیم منچستر یونایتد به نمایش گذاشتیم.
در نیمه اول تیمهای چلسی و منچستر یونایتد بیشتر در میانه میدان بازی کردند. بله ما موقعیتهای چندانی نداشتیم اما تیم منچستر یونایتد هم به همینگونه بود.
در آن هنگام در دقایق پایانی گل دریافت کردیم و همه چیز تغییر کرد زیرا در نیمه دوم آنها آزادانه تر بازی میکردند و ما مجبور بودیم بیشتر حمله کنیم.
به آنها فضا هایی که دوست داشتند را دادیم و بهتر از ما بازی کردند.
منبع : www.mufc.ir به نقل از سایت آرین اسپورت و به نقل از شبکه Sky Sports.

 

Mostafa UTD

عضو جدید
کاربر ممتاز
اظهار نظر جالب کارلوس کوئیروز در باره کریستیانو رونالدو
کارلوس کوئیروز : کریستیانو رونالدو میتواند به پله - اوزبیو - یوهان کرایف و دیگو مارادونا تبدیل شود.
کارلوس کوئیروز سر مربی پرتغالی معتقد است کریستیانو رونالدو ستاره باشگاه منچستر یونایتد میتواند در آینده به یکی از بزرگان فوتبال جهان تبدیل شود.

کارلوس کوئیروز که به عنوان دستیار سر آلکس فرگوسن سر مربی باشگاه منچستر یونایتد با کریستیانو رونالدو کار کرده است انتظار دارد این شاگردش روزی به یکی از اسطوره های همیشه جاویدان دنیای فوتبال مبدل شود.
او در این خصوص گفت: کریستیانو رونالدو از شانسی برخوردار است که دیگر بازیکنان آن شانس را در اختیار ندارد و او میتواند با استفاده از این موقعیت نادر نام خود را در تاریخ مسابقات فوتبال به ثبت برساند. اگر او هوشمندانه عمل کند قادر است روزی یکی از بزرگان فوتبال شود و به جمع اسطوره هایی چون پله - اوزبیو - یوهان کرایف - فرانتس بکن باوئر - میشل پلاتینی و دیگو مارادونا بپیوندد. به نظر من با توجه به پیشرفت و تجربه کریستیانو رونالدو او قادر است از مرز یک فوتبالیست بگذرد و به یک الگو و اسطوره همیشه ماندگار تبدیل شود. استعداد او در ورزش فوتبال خدادادی و شایسته این است که عنوان بهترین بازیکن جهان در سال 2008 به وی برسد.
منبع www.mufc.ir.

 

Mostafa UTD

عضو جدید
کاربر ممتاز
دیگو آرماندو مارادونا عامل شكست تیم چلسی معرفی شد به صدا در آمدن آژير خطر در هتل محل اقامت تيم فوتبال چلسی كه علت آن دود سيگار ديگو آرماندو مارادونا سر مربی تيم ملی فوتبال آرژانتين بود به عنوان يكی از عوامل شكست آبی پوشان لندن در ديدار با تیم منچستر يونايتد عنوان شد.
دود ناشی از خاموش كردن سيگار دیگو مارادونا در ساعت 00 : 7 صبح روز يكشنبه موجب شد آژير خطر آتش سوزی در هتل به صدا در آيد.
به نوشته روزنامه The Sun چاپ انگلستان صدای آژير موجب شد حدود 200 ‬ميهمان هتل محل اقامت خود در شهر منچستر را تخليه كنند در حالی كه تيم چلسی نيز برای مصاف با شياطين سرخ در همان هتل اردو زده بود.
تیم چلسی اين ديدار را با نتیجه 3 - 0 واگذار كرد و نا آرامی روز يكشنبه شب به عنوان يكی از دلايل شكست عنوان شد. برخی از ستارگان تیم چلسی از جمله جان تری - جو كول و فرانک لمپارد نزديك به 40 ‬دقيقه در هوای بسيار سرد بيرون از هتل منتظر شدند تا مسئولان هتل از امنيت اوضاع مطمئن شوند اما برخی ديگر مثل ميشاييل بالاک در مسير ورزشگاه خسته و خواب آلود به نظر ميرسيدند.
دیگو مارادونا به منظور تماشای بازی كارلوس توز در شهر منچستر حضور يافته بود در حالی كه اين بازيكن در فهرست ذخيره‌ ها بود و اصلاً بازی نكرد.
لوئيس فيليپه اسكولاری سر مربی باشگاه چلسی بعد از شكست كه بدترين نتيجه آنان در ورزشگاه اولدترافورد در 15‬ سال گذشته است اعتراف كرد كه شانس تيمش برای قهرمانی به شدت مخدوش شده است.
منبع : www.mufc.ir به نقل از روزنامه The Sun چاپ انگلستان.

 

Mostafa UTD

عضو جدید
کاربر ممتاز
کریستیانو رونالدو: منزلم بهتر شده اما شخصیت - ذهنیت و آرزو هایم تغییر نکرده است کریستیانو رونالدو ستاره باشگاه منچستر یونایتد در آستانه تصاحب عنوان بهترین بازیکن سال جهان تأکید کرد شهرت و ثروت وی را تغییر نداده است.
هافبک پرتغالی باشگاه منچستر یونایتد و صاحب عنوان بهترین بازیکن اروپا در مصاحبه ای با روزنامه Daily Mirror چاپ انگلستان گفت: منزلم نسبت به 10 سال گذشته بهتر شده اما این موضوع شخصیت - ذهنیت - آمال و آرزو هایم را تغییر نداده است. من همان هستم که بودم. چه 1 میلیون در بانک داشته باشم چه نداشته باشم.
اما تردیدی وجود ندارد که کریستیانو رونالدو از داشتن یک منزل مجلل و چند اتومبیل آخرین مدل لذت میبرد. هنوز 2 هفته از خرید فراری 200 هزار پوندی اش معادل حقوق این مدتش در باشگاه منچستر یونایتد نمیگذشت که او آن را روز پنجشنبه گذشته در اثر تصادف با یک دیوار از دست داد میگذرد.
منبع : www.mufc.ir به نقل از روزنامه Daily Mirror چاپ انگلستان.

 

Mostafa UTD

عضو جدید
کاربر ممتاز
کریستیانو رونالدو: کریستیانو رونالدو بودن سخت است كريستيانو رونالدو مهاجم پرتغالی باشگاه منچستر يونايتد انگلستان در آستانه جشن معرفی بهترين بازيكن سال فيفا ( فدراسيون بين ‌المللی فوتبال ) در شهر زوريخ کشور سوئیس اظهارداشت: كريستيانو رونالدو بودن كار بسيار سختی است.
مراسم معرفی بهترين بازيكن سال فيفا امشب در خانه اپرای شهر زوريخ برگزار ميشود و كريستيانو رونالدو مدعی اصلی بدست آوردن اين عنوان است.
وی در گفت و گو با شبکه Sky Sports اظهارداشت: جای او بودن بسيار سخت است چون مردم هميشه آماده‌ اند كه كوچكترين اشتباه او را بزرگ كنند.
وی گفت: با كمترين اشتباهی همه برای كشتن هجوم می آورند ميدانم كه اين اوضاع طبيعی است زندگی همين است و من برای مقابله با آن آماده ام.
عضو تيم ملی فوتبال پرتغال ادامه داد: اگر مردم مرا بزرگ كنند همه منتظرند كه 1 اشتباه كوچک از من سر بزند بنابر اين بايد هميشه خوب بازی كنی كه كار خيلی سختی است اما ميدانم كه ميتوانم بهتر و بهتر شوم.
وی تصريح كرد: قرار داشتن در بالا ترين سطح سخت است من در فصل گذشته عالی بودم اما امسال فقط ‪ 10‬ گل زده ام كه علت آن مصدوميت است احساس ميكنم ميتوانم به آمادگی مطلوب برسم و اين كريستيانو رونالدو هر روز بهتر میشود.
منبع : www.mufc.ir به نقل از شبکه Sky Sports چاپ انگلستان.
 

Mostafa UTD

عضو جدید
کاربر ممتاز
خوزه مورینیو: تیم اینتر میلان به تیم منچستر یونایتد میبازد خوزه مورینیو گفت : تیم فوتبال اینتر میلان در چارچوب رقابتهای لیگ قهرمانان باشگاههای اروپا به تیم منچستر یونایتد میبازد مگر اینکه عملکرد این تیم نسبت به دیدار با تیم کالیاری بهبود پیدا کند.
به نقل از رونامه Daily Mirror چاپ انگلستان سر مربی پرتغالی باشگاه اینتر میلان گفت: اگر ما مقابل تیم منچستر یونایتد هم اینطوری بازی کنیم صعود نخواهیم کرد. من از عملکرد تیمم مقابل تیم کالیاری رضایت ندارم اگر چه 1 امتیاز کسب کردیم. نمیخواهم درباره 2 امتیاز از دست رفته صحبت کنم چرا که این بازی با نتیجه 1 بر 1 تمام شده که میتوانست بت نتسجه 3 بر 0 به سود حریف تمام شود.
وی افزود: وقتی تیم کالیاری گل زد ما میتوانستیم خطر کنیم اما دیدار را برای کسب تساوی مدیریت کردیم. بازی ما فاقد سرعت لازم بود و به لحاظ بازی درعمق ضعیف عمل کردیم.
تیم فوتبال اینتر میلان در تاریخ 24 فوریه ( 6 اسفند ) در ورزشگاه جوزپه مه آتزا میزبان دیدار رفت مرحله حذفی رقابتهای لیگ قهرمانان باشگاههای اروپا مقابل تیم منچستر یونایتد خواهد بود.
منبع : www.mufc.ir به نقل از روزنامه Daily Mirror چاپ انگلستان.
 

Mostafa UTD

عضو جدید
کاربر ممتاز
پیتر اشمایکل نگران باشگاه منچستر یونایتد بدون سر آلکس فرگوسن پیتر اشمایکل اسطور باشگاه منچستریونایتد نگران آینده این باشگاه پس از باز نشستگی سر آلکس فرگوسن سر مربی شیاطین سرخ است.
پیتر شمایکل دروازه بان دانمارکی که روزگاری با درخشش در باشگاه منچستر یونایتد و تیم ملی کشورش از بهترین سنگربانان جهان به شمار میرفت در مصاحبه ای با روزنامه Daily Star گفت: امیدوارم سر آلکس فرگوسن سالهای بیشتری در کنار این تیم بماند زیرا فکر نمیکنم این باشگاه در حال حاضر آمادگی جدایی از این سر مربی با تدبیر را داشته باشد. آنها هنوز هم به وی نیاز دارند. طی 2 سال آینده مسئولان باشگاه منچستر یونایتد باید در مورد جانشین وی تصمیم گیری و اطمینان حاصل کنند فردی که سر مربی آینده این تیم خواهد شد میتواند به خوبی مسئولیت سر آلکس فرگوسن را بر عهده بگیرد. بنابر این لطفاً تا جایی که سر آلکس فرگوسن قادر است اجازه دهید او به کارش ادامه دهد.
او در ادامه افزود: در مورد افرادی که گفته میشود ممکن است جانشین سر آلکس فرگوسن شوند مطالعه کرده ام اما هیچ کدام صلاحیت این پست را ندارند. باشگاه منچستر یونایتد باشگاهی بزرگ و منحصر به فرد است. آنها هدایت مردان ورزشگاه اولدترافورد را به دست فردی خواهند سپرد که برای یک نسل کامل در این باشگاه خدمت کرده باشد.
منبع : www.mufc.ir به نقل از روزنامه Daily Star چاپ انگلستان.

 

Mostafa UTD

عضو جدید
کاربر ممتاز
سر آلکس فرگوسن مجذوب انتخاب حیرت انگیز هافبکهایش در بازی مقابل تیم چلسی سر آلکس فرگوسن سر مربی باشگاه منچستر یونایتد عملکرد هافبکهایش را در دیدار شب گذشته آنها مقابل تیم چلسی تحسین کرد.
دارن فلچر و رایان گیگز به طور غیر معمول در جدال حساس تیم منچستر یونایتد مقابل تیم چلسی در هفته بیست و یکم لیگ برتر انگلستان در کنار یکدیگر قرار گرفتند و کمک کردند تیمشان به یک پیروزی بسیار مهم با نتیجه 3 - 0 مقابل آبیهای لندن برسند.
بازی رایان گیگز هافبک کهنه کار و ولزی باشگاه منچستر یونایتد به قدری در این جدال تأثیر گذار بود که هنگام تعویض شدنش با مایکل کاریک در اواخر این دیدار هواداران بشدت وی را تشویق کردند.
سر آلکس فرگوسن در مصاحبه ای با تلویزیون اختصاصی باشگاه منچستر یونایتد ( MUTV ) در این خصوص گفت: رایان گیگز در این دیدار فوق العاده بود. من پیش از این بازی به او استراحت دادم تا صرفاً برای این جدال مهم آماده باشد. من 2 هفته پیش به او گفتم که در مصاف با تیم چلسی در کنار دارن فلچر بازی خواهد کرد حقیقتاً میشائیل بالاک هافبک تیم چلسی نمیتوانست از عهده وی بر آید و بشدت به درد سر افتاده بود. ممکن بود این انتخاب من اشتباه باشد یک اشتباه واقعی به ویژه وقتی شما قصد دارید تیمی را برای برد آماده کنید و میخواهید هواداران این شرایط را درک کنند. اما من خطر این کار را پذیرفتم تا این تیم به یک نتیجه عالی دست پیدا کنند. خوشحالم این انتخابم موفقیت آمیز بود و به نفع تیم تمام شد.
منبع : www.mufc.ir به نقل از سایت www.manutd.com.
 

Mostafa UTD

عضو جدید
کاربر ممتاز
" کریستیانو رونالدو " بهترین بازیکن جهان شد




" کریستیانو رونالدو " هافبک پرتغالی منچستر یونایتد به عنوان بهترین بازیکن جهان انتخاب شد.

در این انتخاب که از سوی فیفا انجام شد، " کریستیانو رونالدو " ستاره منچستر که در سال 2008 با این تیم قهرمان لیگ برتر انگلیس، جام قهرمانان اروپا و جام باشگاه های جهان شد، جایزه خود را از " پله " اسطوره فوتبال برزیل دریافت کرد. بعد از " رونالدو "، " لیونل مسی " مهاجم آرژانتینی بارسلونا و " فرناندو تورس " مهاجم اسپانیایی لیورپول دوم و سوم شدند.

سایر جوایز انتخابی از سوی فیفا به شرح زیر است:

بازی جوانمردانه:
مشترکاً فدراسیون فوتبال ترکیه و ارمنستان

بهترین فدارسیون فوتبال:
فدراسیون فوتبال زنان آمریکا

بهترین بازیکن زن دنیا:
1. مارتا(برزیل)
2. بریگیت پرینز(آلمان)
 

Mostafa UTD

عضو جدید
کاربر ممتاز
باز گشت مشکلات کمر ریو فردیناند به دنبال گرفتگی عضلات کمر ریو فردیناند مدافع ملی پوش باشگاه منچستر یونایتد که باعث شد این بازیکن 30 ساله نتواند در دیدار شب گذشته تیمش مقابل تیم چلسی بازی کند مسئولان باشگاه منچستر یونایتد قصد دارند وی را نزد یک پزشک متخصص بفرستند.
سر آلکس فرگوسن سر مربی باشگاه منچستر یونایتد در مصاحبه ای با شبکه Sky Sports در مورد ریو فردیناند گفت: او تمام هفته را تمرین کرده و به هیچ وجه نیز مشکلی نداشته است. اما امروز صبح ریو فردیناند با یک گرفتگی عضلات دیگر از خواب بر خاست. بنابر این این شرایط ریو فردیناند یک مشکل بسیار بسیار بزرگ برای ما به شمار میرود. ما قصد داریم او را نزد پزشک متخصص بفرستیم تا از کمر وی اسکن بگیرد. ما باید سعی کنیم دلیل این اسپاسم را بفهمیم مشکل کمر ریو فردیناند بسیار نا امید کننده است به ویژه اینکه او نتوانست در چنین بازی مهم و حساسی شرکت داشته باشد.
منبع : www.mufc.ir به نقل از
شبکه Sky Sports.
 

Mostafa UTD

عضو جدید
کاربر ممتاز
مصاحبه کوتاه کریستیانو رونالدو قبل از اهدای جایزه برترین فوتبالیست جهان در سال 2008 کریستیانو رونالدو: حضور در اینجا آرزوی هر بازیکنی است.
کریستیانو رونالدو در این خصوص گفت: اینکه در اینجا در میان بهترین فوتبالیستهای دنیا قرار دارم افتخار بزرگی برای من محسوب میشود. هر بازیکنی آرزو دارد این جایزه را به دست آورد. من هنوز جوان هستم و برای دومین بار در اینجا حضور دارم.
کریستیانو رونالدو که سال گذشته این عنوان را تقدیم ریکاردو کاکا ستاره برزیلی باشگاه میلان کرد افزود: سال 2008 سال بسیار خوبی برای من بود. از نظر افتخارات فردی و از مهمتر افتخارات تیمی. ما لیگ برتر انگلستان - جام قهرمانان باشگاههای اروپا و جام باشگاههای جهان را فتح کردیم.
منبع : www.mufc.ir به نقل از سایت آرین اسپورت.
 

Mostafa UTD

عضو جدید
کاربر ممتاز
باز نگرى اظهارات رافائل بنيتس توسط اتحاديه فوتبال انگلستان اتحاديه فوتبال انگلستان اعلام كرد قصد دارد پيش از اتخاذ هر گونه تصميمى در مورد رافائل بنيتس براى حمله لفظى به سر آلکس فرگوسن 1 بار ديگر اظهارات وى را باز نگرى كند.
سر مربى اسپانيايى باشگاه ليورپول كه چندى پيش ادعا كرده بود سر آلکس فرگوسن دست به هر كارى از جمله انتقاد از داوران میزند و به شدت سر مربى باشگاه منچستر يونايتد را مورد انتقاد قرار داده بود. اما به دنبال اين قضيه اتحاديه فوتبال انگلستان نيز در بيانيه اى كوتاه اعلام كرد اظهارات رافائل بنيتس 1 بار ديگر مورد بررسى قرار خواهد گرفت.
اين تصميم اتحاديه فوتبال انگلستان در حالى است كه هنوز از سوى سر آلکس فرگوسن هيچ اعتراضى به اظهارات رافائل بنيتس صورت نگرفته است.
پيرامون اين موضوع آرسن ونگر سر مربى باشگاه آرسنال نيز اظهار داشت سخنان رافائل بنيتس هيچ تأثيرى بر كورس قهرمانى ليگ برتر انگلستان نخواهد گذاشت و تنها نتيجه آن تيره وتار شدن روابط رافائل بنيتس و سر آلکس فرگوسن است.
آرسن ونگر با ابراز شگفتى از نحوه انتقاد سر مربى باشگاه ليورپول از سر آلکس فرگوسن گفت: اين قضيه مسلماً هيچ تأثيرى جز بر هم خوردن روابط آن 2 نخواهد داشت و البته سر آلکس فرگوسن نيز چندان تحت تأثير قرار نمیگيرد. جاى بسى تعجب است زيرا رافائل بنيتس كه معمولاً آرام و بى حاشيه بود. اين چنين به اظهار نظر در مورد سر آلکس فرگوسن پرداخته است. واقعاً نمیدانم هدف او از اين كار چه بوده است.
منبع : www.mufc.ir به نقل از سایت bbc.
 

farizin

عضو جدید
من از 1986 طرفدار منچستر یونایتد هستم و با نسل منچستر رایان گیگز و پل اسکولز و بکام و برادران نویل بزرگ شده ام و یکی از بهترین خاطراتم قهرمانی بی نظیر منچستر تو شب رویایی فینال جام قهرمانان تو سال 1999 هست ...اون شب تو مغزم حک شده و جز مرگ نمیتونه چیزی اون رو پاک کنه
------------------
راستی....حال کردین آبکش کردن چلسی با فیل بزرگ رو...بعد مسابقه قیافه اسکولاری بیشتر شبیه دامبو بود تا فیل بزرگ :biggrin::biggrin::biggrin::biggrin:
;);););)
 

Mostafa UTD

عضو جدید
کاربر ممتاز
من از 1986 طرفدار منچستر یونایتد هستم و با نسل منچستر رایان گیگز و پل اسکولز و بکام و برادران نویل بزرگ شده ام و یکی از بهترین خاطراتم قهرمانی بی نظیر منچستر تو شب رویایی فینال جام قهرمانان تو سال 1999 هست ...اون شب تو مغزم حک شده و جز مرگ نمیتونه چیزی اون رو پاک کنه
------------------
راستی....حال کردین آبکش کردن چلسی با فیل بزرگ رو...بعد مسابقه قیافه اسکولاری بیشتر شبیه دامبو بود تا فیل بزرگ :biggrin::biggrin::biggrin::biggrin:
;);););)


...

منم همينطور ... اون شب رو فراموش نخواهم كرد ...

به امضام اگه دوست داشتيد توجه كنيد
 

fifa09

عضو جدید
کاربر ممتاز
فقط هواداران منچستر یونایتد بیان داخل...

فقط هواداران منچستر یونایتد بیان داخل...

این تاپیک رو برای هواداران دو آتیشه ی منچستر یونایتد ایجاد کردم
امیدوارم لذت ببرید!

کسی هم نگه تکراری بود ، این جدیدشه!

 

Similar threads

بالا