10 تفاوت بامزه بین انسان و حیوان

ZEUS83

عضو جدید
کاربر ممتاز
10 تفاوت بامزه بین انسان و حیوان+تصاویر


تفاوت های بین انسان ها و حیوانات کاملاً مشخص و واضح است اما آیا تا به حال فکر کرده اید مهمترین و در عین حال بامزه ترین تفاوت های بین انسان ها و حیوانات کدام است؟ امروز وقتی به دانه خوردن یک پرنده نگاه می کردم به ذهنم رسید که این تفاوت ها را روی کاغذ بیاورم. در زیر 10 مورد از تفاوت های بامزه بین ما و حیوانات را می بینید.
حرکت


حیوانات روی زمین راه می روند و ما بلندتر از سطح زمین!​


پوشش


انسان ها موهای بدنشان را می تراشند و بعد موی بدن حیوانات را می دزدند در حالیکه حیوانات از موی بدن خودشان استفاده می کنند!



نظافت


انسان ها باید برای تمیز نگه داشتن دندانهایشان هر روز آنها را مسواک کنند درحالیکه حیوانات هیچوقت مسواک نمی زنند و دندانهای تمیزتری هم دارند!


محل سکونت


مسکن انسان ها 500 برابر بزرگتر از اندازه خودشان است در حالیکه یک حیوان برای امن ماندن فقط به یک جای کوچک نیاز دارد!



غذا


انسان ها غذاهای بی مصرف می خورند، حیوانات غذاهای مهم و اساسی!



نوشیدنی


انسان ها معمولاً می نوشند تا مست شوند اما حیوانات می نوشند تا زنده بمانند و احساس تشنگی خود را برطرف کنند!


قدرت


انسان یعنی قدرت، نفس و خودبینی درحالیکه حیوان یعنی قدرت و معصومیت!

تولید مثل



انسان ها همیشه سعی در تقلید از حیوانات را دارند اما حیوانات اصلاً برایشان مهم نیست که موقع رابطه جنسی به آنها نگاه می کنید یا نه!



دفاع


انسان ها قوی ترین موجودات هستند اما از آن برای نابود کردن هم نوعان خود استفاده می کنند. حیوانات ضعیف هستند اما از آن فقط برای دفاع از خود استفاده می کنند!



ارتباطات


انسان ها پیشرفته ترین راه های ارتباطی را دارند اما معمولاً از آن برای بیهوده گویی استفاده می کنند. حیوانات چنین تارهای صوتی ندارند اما اعمالشان برای نشان دادن عشق و محبتشان کافی است!
 

mehdix622

عضو جدید
کاربر ممتاز
يك تشكر كافي نيست
ممنون ممنون ممنون ممنون
 

ZEUS83

عضو جدید
کاربر ممتاز
امروز دارین یریز تاپیک خوشگل از خودت در میکنیا!

اخه امروز اول صبح یک دوست عزیز بهم روحیه داد. بعد رفتم یک اداره و اونجا هم باز بهم روحیه دادن . نزدیک به یک ربع هم جوری خندیدم که اشک از چشام میومد . برای همین دوپینگ کردم
 

Similar threads

بالا