ALI 7135
کاربر بیش فعال
سلام ... تو بحث بالا گفتم فن ها حالت مکنده دارن ... اصلاح میکنم که اغلب حالت مکش رو انجام می دن وگرنه قابلیت دمنگی رو هم دارن ....
مثلا اگر بین دو ایستگاه اتش سوزی ایجاد بشه یکی از فن ها عمل دمندگی رو انجام می ده تا دود رو به ایستگاه بعدی نزدیک تر کنه .... و فن بعدی با مکش دود باعث تمیزی محیط میشه ....
ضمنا این فن ها توسط اتاق فرمان کنترل دور میشن و همچنین توسط سنسورهای حرارتی (حساس به گرما) در مواقعی که ایستگاه از حد مجاز گرم تر بشه شروع به کار می کنن و بسته به نیاز , میزان دورشون تنظیم میشه ...
یک سیستم دیگه هم تو قطار شهری هست که اون صرفا برای خنک کنندگی به کار میره که به ایر واشرها معروفن .....
ایر واشرها کارکردی مشابه کولرهای آبی دارن ....
اگه 4 تا پست برگردین عقب تر و اون عکسها رو نگاه کنین بیشتر متوجه منظورم میشید ....
هوا از قسمت ابتدایی وارد ایر واشر میشه .... بعد از عبور از نوعی دریچه مشابه پوشال کولر ( که عکاشونو براتون بعدا تو تاپیک می ذارم ) و گرفته شدن گرد و غبارش وارد قسمتی میشه که هوا با رطوبت مخلوط بشه (4 تا پست بالاتر) اون لوله هایی که تو عکس می بینید مثل آب پاش عمل می کنند و قطرات اب رو تو فضا بخش می کنن . باعث مرطوب کردن هوا میشن ....
کف همون قسمت از آب پر شده ....
بعد از مرطوب شدن هوا توسط موتوری که در اتاقک بعدی تعبیه شده و وظیفه چرخوندن پره ها رو بر عهده داره از طریق کانال ها وارد محیط میشه ....
این پره ها شکل بزرگ شده پره های کولرند که با محوری که در کنارشون دارن و تسمه ایی که به موتور وصله عمل چرخش رو انجام می دن ....
سوالی بود در خدمتم ....
مثلا اگر بین دو ایستگاه اتش سوزی ایجاد بشه یکی از فن ها عمل دمندگی رو انجام می ده تا دود رو به ایستگاه بعدی نزدیک تر کنه .... و فن بعدی با مکش دود باعث تمیزی محیط میشه ....
ضمنا این فن ها توسط اتاق فرمان کنترل دور میشن و همچنین توسط سنسورهای حرارتی (حساس به گرما) در مواقعی که ایستگاه از حد مجاز گرم تر بشه شروع به کار می کنن و بسته به نیاز , میزان دورشون تنظیم میشه ...
یک سیستم دیگه هم تو قطار شهری هست که اون صرفا برای خنک کنندگی به کار میره که به ایر واشرها معروفن .....
ایر واشرها کارکردی مشابه کولرهای آبی دارن ....
اگه 4 تا پست برگردین عقب تر و اون عکسها رو نگاه کنین بیشتر متوجه منظورم میشید ....
هوا از قسمت ابتدایی وارد ایر واشر میشه .... بعد از عبور از نوعی دریچه مشابه پوشال کولر ( که عکاشونو براتون بعدا تو تاپیک می ذارم ) و گرفته شدن گرد و غبارش وارد قسمتی میشه که هوا با رطوبت مخلوط بشه (4 تا پست بالاتر) اون لوله هایی که تو عکس می بینید مثل آب پاش عمل می کنند و قطرات اب رو تو فضا بخش می کنن . باعث مرطوب کردن هوا میشن ....
کف همون قسمت از آب پر شده ....
بعد از مرطوب شدن هوا توسط موتوری که در اتاقک بعدی تعبیه شده و وظیفه چرخوندن پره ها رو بر عهده داره از طریق کانال ها وارد محیط میشه ....
این پره ها شکل بزرگ شده پره های کولرند که با محوری که در کنارشون دارن و تسمه ایی که به موتور وصله عمل چرخش رو انجام می دن ....
سوالی بود در خدمتم ....